Mededeling

Collapse
No announcement yet.

koplamp VX800

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• koplamp VX800

hoi, ik ben op zoek naar een originele koplamp voor een suzuki VX800.
    Heeft iemand zoiets nog rondslingeren?
    Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Re: koplamp VX800

hallo,heb een complete moto wel met heel veel km's,start goed,enkel achterbrug wat speling,mag voor spotprijs weg voor het geheel met papieren voor 550 euro, ideaal voor tweede moto voor stukken of beetje herstelling of om zo mee te rijden,verder ziet deze er nog goed uit met scherm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wdm
      hallo,heb een complete moto wel met heel veel km's,start goed,enkel achterbrug wat speling,mag voor spotprijs weg voor het geheel met papieren voor 550 euro, ideaal voor tweede moto voor stukken of beetje herstelling of om zo mee te rijden,verder ziet deze er nog goed uit met scherm
      bedankt voor het aanbod, maar zoveel stukken hoop ik niet nodig te hebben...
      (ent mag ook niet te veel kosten )

Comment

een complete lens kost nieuw 20-25 euro, een complete koplamp kunt ge in repilca krijgen, die kost iets van een 70euro dacht ik maar is niet geheel identiek van uitzicht. Moest ge nergens eentje vinden kunt ge daar misschien iets mee?
        The Last Privateers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sipke
          een complete lens kost nieuw 20-25 euro, een complete koplamp kunt ge in repilca krijgen, die kost iets van een 70euro dacht ik maar is niet geheel identiek van uitzicht. Moest ge nergens eentje vinden kunt ge daar misschien iets mee?
          Ja hoor, dan heb ik toch al een gedacht van de prijs!

Comment

Working...
          X