Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bandenreparatieset ... komt altijd van pas maar ;o)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bandenreparatieset ... komt altijd van pas maar ;o)

Zo 'n bandenreparatieset zou toch iedereen moeten bijhebben ;o))

OP 2 weken tijd 2 maal plat gereden ... eerste maal mijn reparatieset niet bij om zelf ne vettige worm te steken ... de 2e keer wel ... Is zo 'n oranje setje met een redeljk dik handvat waar je de montage pin kan in steken en de andere pin om het gat wat groter te maken waardoor je de vettige vulcanisatieworm gemakkelijker in de band kan duwen ...

Helaas heb ik die pin om uit te boren overgeduwd (en die is ook nog eens in mijne vinger gesprongen begot)
    dus ik ben opnieuw op zoek achter een setje .. De band kon gelukkig hersteld worden ...

Wel een beter en sterker setteke bvb dat in een kistje zit wat ik bvb in een apart zakje kan steken om onder mijn zadel te steken ...

Iemand goede setje voor ogen ?

mvg

Stef

Re: Bandenreparatieset ... komt altijd van pas maar ;o)

Kijk is bij Hein Gericke

Comment

het mijne komt ook van daar ... Zit in een zakje met alles bij bommetjes om hem terug op te blazen en setje wormen ...
      Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
      Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
      als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Eender welke banden centrale of zoals hier boven al gemeld bij HG.
        2006 Yamaha FJR 1300
        ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Ook bij R.A.D te krijgen en de co2 patronen apart verkrijgbaar
          I feel the need 4 the speed
          speedtriple 2008 ( sold )+ r6 '99 circuit ( sold )
          streettriple R 2013 Sold + R6 2005 circuit ( sold )
          MT09 SP 2018

Comment

Ge vindt ze idd op heel veel plaatsen, maar Stef zou het liefste eentje in een plastiek doosje hebben. En da ben ik ook nog niet tegengekomen.

Hoe lang is zo een set bruikbaar?
            I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door black-devil
              in den tijd mijn ook bij RAD gekocht in een zwart stoffen etui
              Oorspronkelijk geplaatst door McDaddy
              ik denk ni dat daar een houdbaarheidsdatum opzit, don't shoot me if i'm wrong
              Never forget who helped you!
              Never forgive who fu*ked you.
              Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haga46
                Oorspronkelijk geplaatst door black-devil
                in den tijd mijn ook bij RAD gekocht in een zwart stoffen etui
                ik denk ni dat daar een houdbaarheidsdatum opzit, don't shoot me if i'm wrong
                Denk wel dat da slecht wordt da product en da die patronen mss druk afnemen. Weet het ni zo. Mijn zal een 6j oud zijn.

Comment

patronen zouden geen druk mogen verliezen.
                  dat product, geen idee of dat slecht wordt.

21.50€ bij RAD: http://www.rad.eu/nl/c/p/34221-thumbs-u ... beless.htm

greets
                  BMW R1100GS!
                  RIP Hellraiser!
                  ONLY THE GOOD DIE YOUNG!

Comment

Denk wel dat da slecht wordt da product en da die patronen mss druk afnemen. Weet het ni zo. Mijn zal een 6j oud zijn.
                    Mijn setje is aangekocht in 2003 en heb er 2 zomers geleden mijne moto band mee gemaakt en eind 2011 die van ons haren ottoband omdat ik die laatste thuis gerepareerd had en ik een compressor heb heb ik geen patroon moeten gebruiken die patronen lopen vanzelf niet leeg en er zit geen lucht maar gas in dus da wordt niet slecht
                    het vloeibaarrubber weet ik ni maar ik veronderstel van niet.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Ralph
                    Dit is het setje dat ik heb
                    Never forget who helped you!
                    Never forgive who fu*ked you.
                    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralph
                      patronen zouden geen druk mogen verliezen.
                      dat product, geen idee of dat slecht wordt.

21.50€ bij RAD: http://www.rad.eu/nl/c/p/34221-thumbs-u ... beless.htm

greets
                      Dat zelfde setje heb ik destijds 14 euro bij Louis in Aken betaald. Maar dat is in een textielhoesje en Stef zoekt een plastiek doosje met zo een set. Ben het al tegen gekomen, maar weet niet meer waar.

Wat het pruduct zelf betreft weet ik uit ondervinding dat het slecht wordt, maar na hoeveel tijd :-).

Comment

Ik heb het mijne al een 3 tal keren moeten gebruiken en op zo een moment ben je blij dat je dat bij je hebt.
                        Over de houdbaarheid zou ik mij niet direkt zorgen maken , alles is appart verkrijgbaar , zowel de lijm , de patronen en de bandenplugs.
                        I feel the need 4 the speed
                        speedtriple 2008 ( sold )+ r6 '99 circuit ( sold )
                        streettriple R 2013 Sold + R6 2005 circuit ( sold )
                        MT09 SP 2018

Comment

heeft iemand ervaring met die plastiek pluggen die je erin draait en dan moet afkraken?precies de vorm van een sleutel...
                          @ stef;als de rest nog goed is,gewoon een nieuwe boor kopen en in een doos van een vhs cassette steken...
                          bij mijne maat was dat juiste formaat en zit lekker stevig...
                          one life,ride it...!!!

Comment

Ik heb alles van pinnen en pluggen in het handvat gestoken

De patronen heb ik niet mee , lucht kan je overal vinden ...

Comment

Heb over laatst ook een setje moeten aanschaffen bij motorweelde, zat een nagel in mijne band maar ging nog nie af. Eens thuis toch maar da ding er uitgetrokken en propje er in.
                              Op mijn setje sta wel nergens geen merk op...

Seg Stef, gij hed ook altijd peg he. Of een beetje onhandig.... :-P
                              XJR 1300 '99
                              DuCman aka DuCCie ;-)

Comment

Working...
                              X