Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dB killer voor Leo Vince VFR800

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• dB killer voor Leo Vince VFR800

Iemand nog een dB killer liggen voor een Honda VFR800 van 2000?
    Of waarvoor kan ik hier best terecht...
    Riding my KTM 990 SUPERDUKE 2012
    RIP:
    BMW R1200 GS (2004)
    '10 KTM SMT990 (best bike ever)
    VFR800,Yamaha R6, Kawa ZZR1100, Yamaha Thunderace, BMW R1150, Suzuki GSXR750, Suzuki GS500

Re: dB killer voor Leo Vince VFR800

Effe bellen naar Hein gericke. Deze kunnen die bestellen en zal een 30 euro of minder zijn denk ik. Je kan ook eens vragen naar de universele, zou kunnen da die ook passen maar daar heb ik geen idee van..

Comment

Ik heb er hier nog een liggen van/voor een Leo Vince SBK . De buitendiameter is 48mm.
      Dit zal je eerst moeten nameten want er is ook een versie met een buitendiameter van 52mm. Voor de rest zijn beiden identiek. Die wat hier ligt mag weg voor €15.
      Grtz
      Ed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ed Jonkmans
        Ik heb er hier nog een liggen van/voor een Leo Vince SBK . De buitendiameter is 48mm.
        Dit zal je eerst moeten nameten want er is ook een versie met een buitendiameter van 52mm. Voor de rest zijn beiden identiek. Die wat hier ligt mag weg voor €15.
        Grtz
        Ed
        pb gestuurd!
        RIP:
        BMW R1200 GS (2004)
        VFR800,Yamaha R6, Kawa ZZR1100, Yamaha Thunderace, BMW R1150, Suzuki GSXR750, Suzuki GS500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BartElias
          Effe bellen naar Hein gericke. Deze kunnen die bestellen en zal een 30 euro of minder zijn denk ik. Je kan ook eens vragen naar de universele, zou kunnen da die ook passen maar daar heb ik geen idee van..
          bedankt voor de info, heb hem wel asap nodig (voor 15 mei, circuit Mettet)

Vorig jaar zonder gereden en geen probleem met geluid. Nu staat duidelijk vermeld dat dB killer verplicht is, grrr....
          RIP:
          BMW R1200 GS (2004)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brifast
            Oorspronkelijk geplaatst door BartElias
            bedankt voor de info, heb hem wel asap nodig (voor 15 mei, circuit Mettet)

Vorig jaar zonder gereden en geen probleem met geluid. Nu staat duidelijk vermeld dat dB killer verplicht is, grrr....

verleden jaar stond dat ook al vermeld, maar omdat er veel te veel toch maar eerst zonder db-killer in hun lawaaipijp gingen proberen word er hier nu vrij hard op gecontroleerd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ed Jonkmans
              Grtz
              Ed
              hey, ik zoek er zo ene voor een leo vince...
              als hij nog niet verkocht is, hoor ik het graag asap.

grts
              wim

Comment

De killer is op weg naar Brifast. Hij was eerst.....

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎