Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rijexamen moto gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Rijexamen moto gezocht

Mijn vriendin moet nog heel wat oefenen op haar maneuvers, en daarom zoeken we eigenlijk naar een goedkope moto die geschikt is voor het rijexamen te doen.
    Als iemand misschien nog iets hebt in de weg staan dat hiervoor kan dienen, met een korte draaicirkel (ze wil het haarzelf een beetje gemakkelijk maken ), let me know!
    Er mag zeker werk aan zijn, maar liefst iets dat toch rijdt!

Grtz,

Koen

Re: Rijexamen moto gezocht

heb een honda cb 750 seven-fifty van '93 er staat wel geen kw op insch.bewijs, met top en zijkoffers en 60.000km, start zeer goed, en ziet er nog goed uit,prijs 1200 euro

Comment

Ik vrees om het examen te doen dat de KW op de papieren moeten staan, en min 35 dacht ik. Daarnaast denk ik ook dat mijn vriendin niet content gaat zijn als ik daarmee afkom, want ik dacht (ik kan verkeerd zijn) dat de cb750 nogal zwaar en top-heavy is, met, voor een naked, een grote draaicirkel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kur0kawa
        Ik vrees om het examen te doen dat de KW op de papieren moeten staan, en min 35 dacht ik. Daarnaast denk ik ook dat mijn vriendin niet content gaat zijn als ik daarmee afkom, want ik dacht (ik kan verkeerd zijn) dat de cb750 nogal zwaar en top-heavy is, met, voor een naked, een grote draaicirkel.
        Top heavy? grote draaicirkel?

Ooit al gereden met een sevenfifty?
        Ik doe er alleszins al mijn examen oefeningskes mee zonder al te veel moeite (en ik doe die regelmatig nog eens)...
        Sevenfifty heeft 72pk (56kw).

Het enige wat je hem kwalijk kan nemen is dat hij zwaar is,
        maar top heavy zou ik hem niet noemen...
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Rijexamen moto gezocht

Daarmee dat ik erbij zet dat ik verkeerd kon zijn hé.

Ik weet ook 100% zeker dat het ex zou lukken met die moto, trouwens met mijn 2007 fireblade lukt dat ook. Ik denk gewoon dat er gemakkelijkere moto's zijn, zeker voor een niet al te groot uitgevallen meisje:P.

Grtz

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎