Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stickers!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Stickers!

Ik ben voor een collega op zoek naar motogerelateerde stickers. Zijn zoontje van 7 wilt ook graag een moto, maar om een of andere reden mag dat niet van zijn mama dus gaan we zijn fietsje voorzien van de nodige accessoires en stickers. Ben dus op zoek naar alles wat maar enigzins moto-gerelateerd is. Kan eventueel afhalen, verzendkosten betalen, eender wat! Moest iemand nog iets op overschot hebben en dat mijn richting uit kunnen sturen, zou dat erg leuk zijn!

Re: Stickers!

Een mailke sturen naar bike design en ge krijgt er per post terug.
    It's Not the Size of the Dog in the Fight; It's the Size of the Fight in the Dog.
    sigpic

Comment

Oeh das een goeie, heb iets gestuurd...tnx!

Comment

en iets kopen bij wheelieworld, krijg je ook leuke stickertjes bij
        Yamaha R6 '99
        Suzuki GSXR750 K9
        Suzuki GSXR1000 K10
        Honda CBR600RR 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NATAS
          Oorspronkelijk geplaatst door TooTall
          Ben dus op zoek naar alles wat maar enigzins moto-gerelateerd is. Kan eventueel afhalen, verzendkosten betalen, eender wat! Moest iemand nog iets op overschot hebben en dat mijn richting uit kunnen sturen, zou dat erg leuk zijn!
          heb nog een snelheidsovertreding liggen, zeg maar naar waar ik ze moet sturen
          naar de prullenmand
          It's Not the Size of the Dog in the Fight; It's the Size of the Fight in the Dog.
          sigpic

Comment

Das ook een goeie plaats ja

Comment

Tot in Buggenhout rijden, aanbellen bij mij en terug naar huis rijden met een grote A4 envelope vol stickers
              Inschrijven voor de forumcircuitdagen en s'avonds terug naar huis bollen met een big smile, een stickervel van intertrack en een hoop monsterlogo's van onze sponsor

Comment

Das een mooi aanbod, maar de afstand is ook wel indrukwekkend Kzal eens zien of ik ergens een gaatje kan vinden, dan laat ik U nog iets weten!

Comment

mailke naar alle grote merken doen, die sturen met alle plezier stickers en posters
                  Pink is not just a color.... it's a lifestyle
                  A racer NEVER looks back...
                  R6 2004 it's Barbie bitch!

Comment

Ben er al een paar aan het afgaan, en inderdaad ik krijg veel respons! Ben ik erg blij mee! Moest er nog iemand tips of materiaal hebben, ik hoor het graag!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Z146
                      Tot in Buggenhout rijden, aanbellen bij mij en terug naar huis rijden met een grote A4 envelope vol stickers
                      Inschrijven voor de forumcircuitdagen en s'avonds terug naar huis bollen met een big smile, een stickervel van intertrack en een hoop monsterlogo's van onze sponsor
                      dan mag je het adres eens even per pB doorsturen!
                      Riding my KTM 990 SUPERDUKE 2012
                      RIP:
                      BMW R1200 GS (2004)
                      '10 KTM SMT990 (best bike ever)
                      VFR800,Yamaha R6, Kawa ZZR1100, Yamaha Thunderace, BMW R1150, Suzuki GSXR750, Suzuki GS500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brifast
                        Oorspronkelijk geplaatst door Z146
                        dan mag je het adres eens even per pB doorsturen!
                        Sorry maar het zou not done zijn om de topicstarter iets te beloven en ze dan weg te geven aan iemand anders.
                        First come, first served

Comment

Je mag gerust afspreken hoor, ik ga het niet halen de eerste week!

Comment

Ok dan geef ik ze door aan Brifast.

Comment

Dit lag gisteren in de bus, ik schat dat van al de mensen die terug gemaild hebben dat ze iets gingen opsturen, dit 1/3 is...de postbode zal niet content zijn!

Van Garmin een dummy Zumo 550, en voor de rest pennen, sleutelhangers, pins, 3 blikjes redbull (helaas geen stickers, geven ze allemaal weg na evenementen) en nog een pak reclame.

De enige negatieve email tot nu toe was van Oakley, daar emailden ze me zonder meer een link naar hun webshop waar ze stickers verkopen. Kan ik niets op zeggen natuurlijk, als ze die verkopen kunnen ze er moeilijk gratis weggeven

Comment

Working...
                              X