Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Circuit motoke

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Circuit motoke

Ben opzoek naar een circuit motoke van rond de 4000 euro ... liefst 600 of 750 ! liefst na bouwjaar 2003 ...
    www.motorama.be

Oorspronkelijk geplaatst door Pcorsa Bekijk Berichten
    Ben opzoek naar een circuit motoke van rond de 4000 euro ... liefst 600 of 750 ! liefst na bouwjaar 2003 ...
    ik weet een zx10r staan in top conditie,wel 4500 maar heeft alles om op circuit te gaan en slechts 23.000 op de teller,verder verkeert ze in nieuwstaat...
    one life,ride it...!!!

Comment

ik weet een R1 van 2003, circuit klaar die na de zomer de deur weg gaat, met reserve velgen en heel veel goodies.... richtprijs is 3250€
      R.I.P Marco #58
      http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

Ik heb nog een heel propere R6 van 2005 staan en onder je budget (met den overschot kunt ge hem goed prepareren).
        Tweedehands, nieuwe en occassions Yamaha Motoren kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Motorfreakje78 Bekijk Berichten
          Ik heb nog een heel propere R6 van 2005 staan en onder je budget (met den overschot kunt ge hem goed prepareren).
          http://www.2dehands.be/motoren/motor...123379809.html
          Das geen geld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomix Bekijk Berichten
            Das geen geld.
            zonder papieren...

Comment

goeie okkazie

Tweedehands, nieuwe en occassions Honda Motoren kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Comment

Op deze site staan er genoeg , waaronder een paar 600tjes die ruim binnen uw budget vallen.

Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
                Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

Ik heb er hier ook ene staan, wel wat boven je budget maar wel de moeite waard.

Grtz
                  sigpic

Comment

Goede middag

Ik heb hier een circuitmoto staan, met paddocksteun en bandenwarmers bij.
                    Is in goede staat hier is de link : http://www.2dehands.be/motoren/motor...l=&pc_id=&afd=

als u geïnteresseerd zou zijn kan u mij altijd contacteren.

Met vriendelijke groeten
                    Michael Blommaert
                    On track and beyond

Comment

Bedankt voor de reacties ... ik ga er binnenkort 1 uitkiezen er zijn een paar interessante tussen
                      www.motorama.be

Comment

de zx10r is verkocht en morgen te bewonderen op mettet denk ik...
                        one life,ride it...!!!

Comment

Ahaa, de P terug knallen opt circuit ??? Da heeft lang geduurd ...
                          [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
                          [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

jah ... kant nie laten jong , en wil men r1 er niet voor gebruiken , dus word men rke verkocht
                            www.motorama.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rossifan46 Bekijk Berichten
                              de zx10r is verkocht en morgen te bewonderen op mettet denk ik...
                              veel succes op mettet met je nieuwe aankoop ... ma ne zx10r is iets te voor mij
                              www.motorama.be

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎