Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht voor den donderdag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht voor den donderdag

Als er iemand nog een plaatske heeft onder zijn tent voor het schuilen van de regen,zou ik dat tof vinden dat ik er mee onder mag.
    Anders moet ik weer in mijn camionette kruipen,want mijn tent is ingestort bij de vorig circuitdag.
    Ik hoor het wel.
    Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
    Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

heb zoieso m'n luifel aan m'n camionet, ma'k ben aan't zien voor een tent van 5X8 of 6X10, maar ze hebben ze niet op voorraad, mailtje is weg ,morgen weet ik meer,maar vrees ervoor
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

Comment

Vindt ge het ni leuk in uw camionette?
      Zullen we enkele mensen samen zetten en wat pinkes tappen?
      carpe diem!
      insanus sanus est..

SUZUKI GSX-R 1000 K4 (circuitbeest)
      VIRUS (straatripper)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX Bekijk Berichten
        heb zoieso m'n luifel aan m'n camionet, ma'k ben aan't zien voor een tent van 5X8 of 6X10, maar ze hebben ze niet op voorraad, mailtje is weg ,morgen weet ik meer,maar vrees ervoor
        Amai 6x10 das voor over het circuit te zetten zeker,dan kunnen we toch droog rijden

Oorspronkelijk geplaatst door Cisse Bekijk Berichten
        Vindt ge het ni leuk in uw camionette?
        Zullen we enkele mensen samen zetten en wat pinkes tappen?
        Pinten pakken is ook goe,maar dan in beurtrol camionette is wat klein.
        Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
        Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

Ik heb nog wel plaats,ik heb je juist een pb gestuurd.
          BOCHTENPIKKER

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎