Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pinlock vizier voor AGV K-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Pinlock vizier voor AGV K-serie

Ik ben opzoek naar een pinlock(sun protector) voor mijn AGV K- serie helm -> kijk foto.
    Heb al op verschillende website's gezocht( ook de website van pinlock zelf),
    Maar nergens een pinlock voor mijn helm te vinden.

Bestaat dit dan niet voor het merk AGV?
    Of heb ik niet goed genoeg gezocht?

Als jullie een winkel of website kennen waar ze dit verkopen voor het merk AGV mogen jullie het altijd laten weten.

Alvast bedankt!

agv-k-series.jpg
    Last edited by VOLDERS; za. 16 jun. '12, 18:27.
    The Need For Speed

ik dacht dat die pinlock's allemaal de zelfde afmetingen hadden.kan mis zijn ook ze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kawaman25 Bekijk Berichten
      ik dacht dat die pinlock's allemaal de zelfde afmetingen hadden.kan mis zijn ook ze
      Eerlijk gezegd ik weet er ook niet veel van.

Daarom hoop ik er hier meer informatie over te krijgen
      The Need For Speed

Comment

das toch met 2 gaatjes in uw vizier geboord , dat zal wel universeel zijn ze

Comment

Ja dat klopt.

Moet je dan zelf die gaatjes boren in je eigen vizier?
          Of koop je een vizier waar de pinlock al opzit?

Want in mijn vizier zitten geen gaatjes (kijk foto)
          The Need For Speed

Comment

doe uwe helm mee naar de shop en die gaan daar die pinlock voor u plaatsen .bij bikerzone of vanzeebroeck en uw probleem is opgelost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kawaman25 Bekijk Berichten
              doe uwe helm mee naar de shop en die gaan daar die pinlock voor u plaatsen .bij bikerzone of vanzeebroeck en uw probleem is opgelost
              Als het universeel is ga ik dat wel doen.
              The Need For Speed

Comment

Pinlock is gaatjes boren in uw vizier indien deze niet voorzien is voor tear off's
                Ik gebruik al jaren de hyperoptics van fog city is ideaal voor zowel overdag als 's nachts mee te rijden, eerst e jaar of 6 in mijne airai corsair gehad en nu al e paar jaar in mijne agv http://www.rad.eu/nl/c/p/12436-fog-c...ics-helder.htm als ge geen tear off vizier hebt kunt ge het er gewoon in plakken. De prijs is wel bijna verdubbeld precies als ik het me nog herinner heb ik er 39€ voor betaald

Hier is ne link waar ge het kleurverschil goed kunt zien http://fog-city.com/html/hyper_optiks.html
                Never forget who helped you!
                Never forgive who fu*ked you.
                Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

En bij welke verdeler kan je deze kopen?
                  Ik zie nergens een prijs staan bij de proshield(zal mss zijn redene hebben)
                  The Need For Speed

Comment

bij agv kun je vizier kopen met anti-fog,ze zijn wel een beetje duurder dan de gewone maar zeker hun geld waard...
                    de mijne begint nu lichtjes aan te dampen na 3 jaar maar heeft zijn dienst bewezen....
                    one life,ride it...!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rossifan46 Bekijk Berichten
                      bij agv kun je vizier kopen met anti-fog,ze zijn wel een beetje duurder dan de gewone maar zeker hun geld waard...
                      de mijne begint nu lichtjes aan te dampen na 3 jaar maar heeft zijn dienst bewezen....
                      Ok jongens bedankt voor de reactie's.
                      Ik ben er wijzer uit geworden en zal eens opzoek gaan naar zo een "plakker/vizier".

thanx.
                      The Need For Speed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VOLDERS Bekijk Berichten
                        Ok jongens bedankt voor de reactie's.
                        Ik ben er wijzer uit geworden en zal eens opzoek gaan naar zo een "plakker/vizier".

thanx.
                        In de meeste motorzaken zul je die wel vinden, mijn eerste heb ik gekocht bij vranken in rillaar en het 2de dat nu in mijnen helm zit bij RAD
                        Never forget who helped you!
                        Never forgive who fu*ked you.
                        Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Working...
                        X