Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vering zx636rr

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vering zx636rr

Bibieke gaat trixxie is wat pimpen en klaarstomen voor wat circuit dagjes :-)
    Ben dus op zoek naar een goeie achtervering aangezien ze nu op hoge snelheid nogal durft springen en wiebelen :-( (demping not ok)

Iemand tips?
    Try me
    Recent Toy: Z900'17
    Before: cbr600, Zx6R, Z1000, GSXF750, MV Brutale800, MV Dragster800
    X4 & Dimi... you fly safe in heaven now...

Nieuw ?

Dan kan je is bij Mototech gaan kijken , die verdelen Mupo

Ik had ergens gehoord dat je deze maand extra korting krijgt

Comment

Laat ineens de voorste ook meedoen
      [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
      [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

ik heb veren en shock liggen van een zx6r 07 is geen aftermarket maar wel goed.
        Misschien past het wel.
        http://www.bikeshop-online.be/
        www.trackdays.be

Comment

en degelijk voor op circuit?

euhm.. mijne is een '03/04
          Last edited by Moshi; wo. 20 jun. '12, 10:29.
          Try me

Comment

ni zo evident.... sowiezo zou ik zowel voor- als achtervering laten servicen. Voor achter eventueel een occasie race-vering kopen, maar een onderhoudje zal die dan ook nodig hebben + een veer volgens je (pluim )gewicht. Ik ga voor mijn vering bij http://www.trsracing.nl/ en ben daar zeer tevreden van!
            Eventueel hem es bellen of mailen, kan je wel advies geven. Voor ├ęcht grote kosten is je moto mischien al iets te oud maar een onderhoudje op je vering en deftige afstelling moet toch merkbare verbetering geven.

Oorspronkelijk geplaatst door Moshi Bekijk Berichten
            Ben dus op zoek naar een goeie achtervering aangezien ze nu op hoge snelheid nogal durft springen en wiebelen :-( (demping not ok)

Iemand tips?
            Sprints MSZ 2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moshi Bekijk Berichten

Iemand tips?
              Hebt ge zelf al wat zitten bijregelen aan de achterveer (demping of voorspanning)?

Comment

no, 3 jaar terug is ze eens bijgeregeld en toen bleek dat mijn gewicht totaal geen effect had op de vering en ze dusdanig eigenlijk niet kon geregeld worden.. ik heb er echt lang goed mee gereden maar nu begint ze op hoge snelheden echt te zweven/wiebelen op de baan!
                Voor de gewone wegen kan ik er nog mee leven maar op circuit wil ik baanvastigheid..

Beestje is al 6j oud en heeft 76000km .. denk dat ze wat versleten is
                Try me

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phil_ Bekijk Berichten
                  Ik had ergens gehoord dat je deze maand extra korting krijgt
                  Mupo BTW actie

Vanaf 15 juni tot 31 Juli schenkt Mupo u de BTW kado.* Meer info bij U dealer.

Comment

Working...
                  X