Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bougies gsx-r 600 k8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bougies gsx-r 600 k8

Mijn bougies zijn stilletjesaan aan vervanging toe zijn ben ik op zoek naar nieuwe.
    Aangezien ik hier weinig kennis over heb vroeg ik me af naar wat ik allemaal moet zien.
    SOLD: Suzuki gsx-r 600 k8: Picture
    NEW: Yamaha R6 2019

Gewoon effe bij de dealer passeren ... Standaard is meestal goed genoeg ... denk ik ...
    Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
    Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
    als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Zelf eventjes achter gebeld en ze raden mij de NGK cr9e aan.

Comment

die heb ik hier zo liggen, als je niet te ver woont kan je langskomen.
        NIEUW NIEUW IRC Components NIEUW NIEUW
        bandenwarmers - quickshifters - tractie controle

www.luytenimport.be: laptimers - kuipwerk - remschakel setjes - clip ons - uitlaten - remleidingen - ruitjes etc allerhande motortoebehoren

www.wiseco.be: zuigers - pakkingen - koppelingsklokken etc

Comment

Zijn al besteld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NATAS
            vraagt er met extra vonkskes
            Wel uitzien als ge extra vonkskes pakt in combinatie met racelucht in de banden he !!
            Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherrif Bekijk Berichten
              Wel uitzien als ge extra vonkskes pakt in combinatie met racelucht in de banden he !!
              gij bent al eens op een inter-track dag geweest zeker??? want alleen daar kan je racelucht kopen
              R.I.P Marco #58
              http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

Ja die racelucht is echt wel iets zeer exclusief he .. Niet iedereen kan daar mee omgaan he ... Rossi rijdt daar sinds dit jaar ook mee en ge ziet dat hij dat niet gewoon is hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skippy79 Bekijk Berichten
                  gij bent al eens op een inter-track dag geweest zeker??? want alleen daar kan je racelucht kopen
                  [flauw] Aan slechts 50ct / beurt [/flauw]
                  ZX6R 2011

Comment

Working...
                  X