Kan er mij iemand zeggen waar ik de helm van Stoner (repsol) kan kopen in ne winkel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Helm Stoner
Collapse
X
-
It's Not the Size of the Dog in the Fight; It's the Size of the Fight in the Dog.
sigpic
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door yamamoto Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door skippy79 Bekijk Berichtenbij fc-moto kan je ook passen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door skippy79 Bekijk Berichtenbij fc-moto kan je ook passen
Comment
-
-
Hier vind je alle info
Het is nabij Würselen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kiekeboe Bekijk Berichtenah heb die helm gisteren zowel bij louis als fc moto gezien.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door speed-blade Bekijk BerichtenBij eko in kontich ook dacht ik.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door maniak Bekijk Berichtenfc moto dat is toch duitsland hé ? en louis ?first you see god than you hit the brakes...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kiekeboe Bekijk Berichtenyep liggen op enkele km van elkaar.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door maniak Bekijk Berichtenis mij toch wa te ver ze voor ne helm naar duitsland rijden
als je ne helm van vorig jaar pakt kan je dat een paar 100 € schelen...
en van antwerpen is het maar een 1.5 uur rijden + je kan het combineren met een ritje en de helm naar bij u thuis sturen.
heb daar ne agv gp tech zien staan met ne nr 7 op van 600+ naar 200+,spijtig genoeg niet mijn maat.
uw helm hebben ze daar ook.
Nolan N63 Stoner...177.90€
Nolan N94 Stoner...249.55€
X-Lite X-602 Stoner Replica N-Com ...419.50€
X-Lite X802 Stoner...438€
X-Lite X802 Stoner Replica Australian GP ...438€
Nolan X-802 Replica Stoner P.I. Integralhelm...559.50€
Nolan X-802 Replica Stoner Integralhelm...559.50€
Last edited by Kiekeboe; do. 12 jul. '12, 20:52.first you see god than you hit the brakes...
Comment
-
Comment