Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6 cilinder moto gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 6 cilinder moto gezocht

Ben al tijdje op zoek naar ne honda cbx1000, ne kawasaki Z1300 omdat ik da 6cilinder geluid wel machtig vind.
    Gisteren heb ik ne betaalbare en schoone cbx mislopen, omdat em al verkocht was.
    Geloof da ne goldwing en ne flatsix ook zescilinders zijn, ma die vind ik nie zo interessant.Zijn er nog 6cilinders op de markt, die nie te fel in menne portomonee kruipen?Voor de meeste cbx en vragen ze meer als dat ze nieuw gekost hebben en daar is dan nog nen hoop werk aan(
    :D :D :D :D TRIUMPH speed triple :D :D :D :D :D
    Potete sparare qui in qualche luogo sui gamberi?
    dwz waar kan ik hier ergens garnalen schieten?

Benelli sei, maar verwacht niet dat ge die goedkoper gaat vinden .

anders ne 3-cylinder 2-takt kopen he, draait even zacht maar klinkt veel mooier

Comment

compleet offtopic: cbx
      Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

is vragen of den deze hem nie verkoopt, maar ik vermoed dat hij ook te duur gaat zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk Berichten
          Ben al tijdje op zoek naar ne honda cbx1000, ne kawasaki Z1300 omdat ik da 6cilinder geluid wel machtig vind.
          Gisteren heb ik ne betaalbare en schoone cbx mislopen, omdat em al verkocht was.
          Geloof da ne goldwing en ne flatsix ook zescilinders zijn, ma die vind ik nie zo interessant.Zijn er nog 6cilinders op de markt, die nie te fel in menne portomonee kruipen?Voor de meeste cbx en vragen ze meer als dat ze nieuw gekost hebben en daar is dan nog nen hoop werk aan(
          En wa mag da kosten?
          Ne Z1300 vindt ge wel voor 5500 euro
          "Perfection is in the mind that makes mistakes"

Comment

De cbx die ik mislopen had moest nog 3500 kosten en was in mooie staat, met spaakwielen en leuk omgebouwd...

Comment

Vroeger iemand gekend met een cbx Martin. Knappe motorblok en een machtige sound.
              Nu heb ik ook 6 cilinders, maar dan verdeeld over drie motoren

cbx+motomartin.jpg
              Last edited by KroL; vr. 17 aug. '12, 23:06.
              Triumph Explorer XC 1200 SOLD!

Comment

In dat geval heb ik een elf cilinder, verdeeld over drie motoren

Comment

Opletten, goldwing is pas zescilinder vanaf de 1500reeks. Alles wat ouder was, had een boxer 4cilinder.
                  De 1500hebben ze ook in de Flat Six roadsoter-chopper gestoken. Met andere uitlaten schijnt dat een hallucinant geluid te maken.
                  Ik rij zelf regelmatig eens met een GL1800en moet zeggen dat ook die een inspirerende sound heeft, zelf in standaard trim. Met wat kneepjes moet dat lichtjes de max zijn!

En om mee te doen met het telspel :hier nen cilinder of 26 in huis, verdeeld over een voertuig of 17.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                    En om mee te doen met het telspel :hier nen cilinder of 26 in huis, verdeeld over een voertuig of 17.
                    betonmixers en compressors tellen niet mee, eh
                    Triumph Explorer XC 1200 SOLD!

Comment

sinds dit weekend weet ik waarom...

ik zie een "oudere" moto afkomen, met een nogal breed blok, en veel pijpkes...

rap geteld, en idd 6 stuks

geef 'm een thumbs up (vanaf de MTB), en hij laat zen beest eens grollen!!!

DAMN!!! wa een geluid!!! <3
                      Take care upstairs Joeri!!!!

Comment

hier zie mannen http://www.motormeuk.nl/bekijken/979...en-geluid.html
                        if you obey all the rules
                        you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
                        yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
                        suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

Tweedehands, nieuwe en occassions Honda Motoren kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van Belgiƫ. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Comment

Blijf elke dag cbx1100intikken in de hoop dat er ooit es iemand ene verkoopt en nie weet wat wat em verkoopt.Is een oude moto, ma ganz geil, als ge em afslankt en pimpt kan barbaars klinken, ma origineel is em nie echt knap, ma diee sound...

Comment

hierzie! http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/b...l-68876078.htm

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎