Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht manuele nokkenaskettingspanner

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht manuele nokkenaskettingspanner

Ben op zoek naar een manuele nokkenas kettingspanner...

Misschien een van de sponsors of kennen jullie goede site's

APE maakt nokkenaskettingspanners.

Hebt ge problemen met uw automatische spanner?

Ik heb dat probleem opgelost door een extra spanner te monteren.

Dus automatisch en in feite een eindstop/manuele spanner zodat de ketting nooit te slap kan staan (in geval dat de automatische spanner mankeert).
    Last edited by BenjaminDG; wo. 15 aug. '12, 18:55.

Comment

Ape, da was wak zocht.

De circuitmoto heeft een typisch kwak-gerammel en naart schijnt krijgt g da met een manuele spanner gedeeltelijk weggewerkt...

Is het proberen waard denk ik

Comment

Ja zou dat zeker weg werken want ik heb het al gehad op circuit dat hij 1 tand versprong.

Met 8 kromme inlaatkleppen tot gevolg.

Comment

Das wat ik hoop te vermijden :-)

De prijs valt in elk geval mee. Als ik terug ben van vakantie bestel ik er een

Comment

ik zou eerst eens de lengte van de ketting en de kettinggeleider kontroleren.

-heb al gebroken kettinggeleiders gezien, en dan mag uwe spanner doen wat em wil, uw ketting zal nie meer opgespannen worden.
            - als de ketting te lang geworden is van 't zelfde

Comment

Kettinggeleider ziet er prima uit en heb een 20link-lengte vergeleken met wph en was prima binnen spec.
              Het is geen luide rammel znne ma had gelezen op paar amerikaanse fora dat die automatische kettingspanners wel eens durven falen bij lossen gas op hoge toeren.

Dacht zo dat het zeker geen kwaad kon vermits et een circuitmoto wordt?

Als ik mis ben mogen jullie het altijd zeggen

Comment

Heb nog eens geluisterd, moto moest toch ff warmdraaien om nieuwe olie op te doen.

Bij draaien valt wel mee, klinkt normaal.

Als ik ff gas opendraai en snel dichtgooi dan hoor ik de ketting wel even schrapen

Comment

Grotendeels zal het wel in m'n hoofd spelen. Eerste korte testrit gedaan nu de olie er op zit, toch wel echt een heel verschil!!
                  Koppeling voelt veel beter, gasreactie veel sneller en trekt echt wel goed op voor zo een oud beestje!

Was wel heel korte testrit want de zadels en kappen staan er ni op

Nu eerst vakantie, dan velgen schuren en spuiten en dan sparen voor circuitkapjes...

Tegen volgend seizoen knallen

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎