Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 de maal uitverkoop jofry-sport 9-10 juni

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 2 de maal uitverkoop jofry-sport 9-10 juni

daarstraks bij jofry-sport invoerder van arai -sinisalo -alpinestars vernomen dat er een tweede uitverkoop zal gehouden worden en dit in het weekend.

voorlopig zijn de data : zaterdag 9 juni
    zondag 10 juni
    het zou van 10 u tot 18 u doorgaan. ambachtenlaan 31 leuven -haasrode

Re: 2 de maal uitverkoop jofry-sport 9-10 juni

En is het in orde gekomen met de Arai helm ?

Comment

Het zal wel een domme vraag zijn maar waren daar alle maten van helmen verkrijgbaar ? Of zoals meestal in een uitverkoop enkel nog nen XXS en 2 XXXXXL modellen te krijgen ?

Iemand een idee van een gemiddelde prijs voor een Arai helmpje daar ?
      Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
      Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
      als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherrif
        Het zal wel een domme vraag zijn maar waren daar alle maten van helmen verkrijgbaar ? Of zoals meestal in een uitverkoop enkel nog nen XXS en 2 XXXXXL modellen te krijgen ?

vooral de extreme maten. ik was gaan kijken voor handschoenen. XS,S XL, XXL,... genoeg, maar naar een M of een L was het zoeken. 'k heb er dus geen gekocht.

Bij de helmen was het ongeveer hetzelfde . als ik mij niet vergis begonnen ze vanaf 350 euro.

Comment

Het is daarmee dat ik naar zulke dingen niet (meer) naartoe gaan, uitverkoop, solden 50% enz...
          Altijd hetzelfde, alles op zeer kleine maten en zeer grote maten, maar op normale maten niet van toepassing.

Jij denkt dat je een goede zaak doet, maar uiteindelijk is de enige "winnaar" de uitbater die eindelijk van zijn dode stock vanaf is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janbros

vooral de extreme maten. ik was gaan kijken voor handschoenen. XS,S XL, XXL,... genoeg, maar naar een M of een L was het zoeken. 'k heb er dus geen gekocht.

Bij de helmen was het ongeveer hetzelfde . als ik mij niet vergis begonnen ze vanaf 350 euro.
            Huh, ik heb daar anders veel verschillende modellen van handschoenen gepast in maat M.
            En ook 1 gekocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Enzof
              Huh, ik heb daar anders veel verschillende modellen van handschoenen gepast in maat M.
              En ook 1 gekocht.
              de dure modellen misschien wel ja, maar als ik geld wil uitgeven, kan ik dat het hele jaar door.

Comment

ik heb waterdichte handschoenen van alpinestars gekocht voor € 40,maat M (en die waren er nog)

Comment

Kriske zijn helm is inderdaad dik in orde gekomen! Hij is er Frankrijk al mee aan't doorkruisen nu..
                  Ferm helmke!

Comment

ik neem normaal gezien ook maat L, ik had er daar gepast en wat bleek die waren te klein ( italiaanse handschoen maten zeker) en dus heb ik twee paar XL gekocht en deze paste perfect.
                    Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido

En is het in orde gekomen met de Arai helm ?
                      si si, tis in orde guido. ben juist terug van frankrijk en hij is goed bevonden . afgekomen in enen trek over de national 800 km en van nikske last dus das teken dat hem goed is hee. wel eh paar keren scherm moeten afwassen onderweg, amai twas percies eh vliegekerkhof , allee twaren allemaal vegen , de vliegen hunnen interieur
                      efkes profiteren he want binnenkort sture ze de boetes door naar den belgique ,en ne mens zit er toch rap tien per uur ongewild over he

Comment

Working...
                      X