Kawasaki ZX7 van '97 te koop (van een kennis). Reden van verkoop: hij woont nu in Singapore en moto is hier gebleven. Zwitserse inschrijving, dus je moet de inschrijving voor Belgiƫ zelf nog regelen. Alle nodige papieren voor inschrijving zijn aanwezig.
Gegevens over de moto:
Overall Custom Adaptations:
1. Complete custom paint (yellow) from dealer
2. Custom Kawasaki carbon fiber accessories, turn signals, decals
2. Yoshimura exhaust
3. Tinted (brown) tip shield
4. Rear seat cover for single rider option
5. Reduced gear size in shiftbox (faster acceleration)
*
New this year:
1, New Bridgestone tires front and back: *BT-021 Sport Radials-* "New Sport/Touring Radial designed for touring oriented riders wanting serious performance and high mileage (soft on edges for strong cornering, firmer in middle to resist wear.) Multi-directional grooves for wet performance"
2. Full tune-up and value adjustment
3. New spark plugs
4. Indoor winter storage (every year).
*
New Within 2 years:
1. Rear sprocket and chain
2. Front Headlights
*
Details:
1. Mileage: 56,968k
2. Current owner: Owned for 6 years
3. First purchased in Switzerland (CH registration)
Foto's:


Heb hem zelf nog niet bekeken, staat al een jaar stil dus moet een nieuwe batterij hebben waarschijnlijk. Morgen (zondag) ga ik de moto bekijken en een nieuwe batterij plaatsen.
Hij wil er graag nog 1000 Euro van krijgen.
Liefhebbers?
**********************
UPDATE 28/06/2012
**********************
Ik ben er langs geweest en heb de moto eens goed bekeken.
Heb een nieuwe batterij geplaatst, maar heb hem niet gestart gekregen. Ik vermoed dat dat opgelost is door er een keer verse benzine in te doen en de bougies te vervangen, en dan voor de volledigheid ineens ook een vidange geven, nieuwe olie & filter. Maar dat kan ik dus niet zeker weten. De moto is niet van mij, dus ik ga er niet aan liggen sleutelen.
Wat ik verder nog aan gebreken heb vastgesteld:
*de koppeling heeft niet voldoende druk meer, vloeistof moet vernieuwd worden en leiding moet ontlucht worden
*het contactslot heeft z'n beste tijd gehad, werkt nog wel, maar stroef
*de remblokjes achteraan zijn 99% op, dringend aan vervanging toe
*banden staan te plat
*lichte beschadigingen aan de lak hier en daar
Positieve punten:
*de remschijven zijn nog in goede staat vooraan en achteraan
*de banden zijn gloednieuw
*ketting en tandwielen zien er inderdaad ook nieuw uit zoals de eigenaar had opgegeven
*de "algemene staat" van de moto is zeer goed => nergens kromme of beschadigde delen te zien, geen sporen van gebrekkig onderhoud
Facturen van het onderhoud en onderdelen zijn ook aanwezig.
Nog een hoop foto's die ik ter plaatse heb genomen:





Gegevens over de moto:
Overall Custom Adaptations:
1. Complete custom paint (yellow) from dealer
2. Custom Kawasaki carbon fiber accessories, turn signals, decals
2. Yoshimura exhaust
3. Tinted (brown) tip shield
4. Rear seat cover for single rider option
5. Reduced gear size in shiftbox (faster acceleration)
*
New this year:
1, New Bridgestone tires front and back: *BT-021 Sport Radials-* "New Sport/Touring Radial designed for touring oriented riders wanting serious performance and high mileage (soft on edges for strong cornering, firmer in middle to resist wear.) Multi-directional grooves for wet performance"
2. Full tune-up and value adjustment
3. New spark plugs
4. Indoor winter storage (every year).
*
New Within 2 years:
1. Rear sprocket and chain
2. Front Headlights
*
Details:
1. Mileage: 56,968k
2. Current owner: Owned for 6 years
3. First purchased in Switzerland (CH registration)
Foto's:


Heb hem zelf nog niet bekeken, staat al een jaar stil dus moet een nieuwe batterij hebben waarschijnlijk. Morgen (zondag) ga ik de moto bekijken en een nieuwe batterij plaatsen.
Hij wil er graag nog 1000 Euro van krijgen.
Liefhebbers?
**********************
UPDATE 28/06/2012
**********************
Ik ben er langs geweest en heb de moto eens goed bekeken.
Heb een nieuwe batterij geplaatst, maar heb hem niet gestart gekregen. Ik vermoed dat dat opgelost is door er een keer verse benzine in te doen en de bougies te vervangen, en dan voor de volledigheid ineens ook een vidange geven, nieuwe olie & filter. Maar dat kan ik dus niet zeker weten. De moto is niet van mij, dus ik ga er niet aan liggen sleutelen.
Wat ik verder nog aan gebreken heb vastgesteld:
*de koppeling heeft niet voldoende druk meer, vloeistof moet vernieuwd worden en leiding moet ontlucht worden
*het contactslot heeft z'n beste tijd gehad, werkt nog wel, maar stroef
*de remblokjes achteraan zijn 99% op, dringend aan vervanging toe
*banden staan te plat
*lichte beschadigingen aan de lak hier en daar
Positieve punten:
*de remschijven zijn nog in goede staat vooraan en achteraan
*de banden zijn gloednieuw
*ketting en tandwielen zien er inderdaad ook nieuw uit zoals de eigenaar had opgegeven
*de "algemene staat" van de moto is zeer goed => nergens kromme of beschadigde delen te zien, geen sporen van gebrekkig onderhoud
Facturen van het onderhoud en onderdelen zijn ook aanwezig.
Nog een hoop foto's die ik ter plaatse heb genomen:





