Mededeling

Collapse
No announcement yet.

prachtige gsxr600 te koop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• prachtige gsxr600 te koop

Ik heb me de welgevallen taak op mezelf genomen om de verkoop van mijn jongere broer zijn moto de promoten.
    Hij zoekt zich meer te gaan richten op "luxueuzer" te touren daar hij vooral lange afstanden rijdt en op vakantie gaat met de motor.
    De gsxr 600 is altijd op onderhoud geweest in de garage en met de grootste zorg behandeld.
    een kleine beschrijving en een link naar het zoekertje op kapaza vind je hieronder.

http://nl.kapaza.be/antwerpen/gsxr60...m-66132468.htm

Bij deze verkoop ik mijn Gixxer Black Edition.

- Slechts 11.461 kilometers!
    - In januari 2012 werden de velgen, zijkappen en billen professioneel wit gespoten in een lakkerij.
    - Nieuwe wit-zwarte stickerset aangebracht.
    - Er ligt net een nieuwe Bridgestone battlax achterband op (200km).
    - De voorband is gebruikt doch er kunnen nog wel wat km's mee worden gereden.
    - Splinternieuwe voorband krijgt u er gratis bij!!!
    - Zéér mooie Yoshimura uitlaat met prachtig geluid.
    - Top Block valblokken die perfect bij het design aansluiten.
    - Komt net van onderhoud. Moto perfect in orde. Ketting gesmeerd, olie ververst, luchtfilter uitgekuist...
    - Xenon voorlicht geïnstalleerd met led-dagrijlichten. Iedereen ziet je wel aankomen ;-)

Kortom een prachtige moto waarmee je meteen kan vertrekken en zonder verdere kosten van de zomer kan genieten.

Moto wordt verkocht wegens aankoop andere moto. Valt te bezichtigen in Wilrijk.

0474/78.39.88

Greetz

4055588002.jpg
    Beter 1 moto tussen je benen dan 10 moto's in de lucht...
Working...
X