Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ZÉÉR complete circuitmotor Honda CBR600 pc31

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ZÉÉR complete circuitmotor Honda CBR600 pc31

IMAG0402.jpgRC__1975.jpgIMAG0371.jpg

VERKOCHT 08-09-'12

Te koop; ZÉÉR complete Honda CBR600f pc31 circuitmotor

Wegens overstap naar nieuwer model verkoop ik mijn circuit racer... Het gaat hier om 'n Honda CBR600f model pc31 (95-98) en is schadevrij en technisch 100% in orde!

Ik heb deze motor 'n jaar in mijn bezit en heb er 6 dagen met plezier & succes op gereden- géén races, alleen vrij rijden! De vorige eigenaar heeft er ook nooit mee geraced...

Ik heb er veel aan gedaan/verbeterd ondertussen, oa. bij Fredriks in Goes op testbank laten tunen/afstellen (107pk!!! papieren/foto's aanwezig), compleet nieuwe TenCate circuitkuip en professioneel matzwart/wit laten spuiten, alle vloeistoffen (olie, koelvloeistof, remvloeistof) vervangen, remklauwen gereviseerd, enz...

Ik heb ook altijd de motor netjes warm gereden en bandjes met bandenwarmers verwent! Er zit geen kenteken bij motor, maar wel evt contactgegevens vorige eigenaar...

Opties;

#Optisch; TenCate racekuip met snelsluiters Ducati bubble raceruitje Hoog R6 racekontje met racefoam op zitje ABM rem-schakelsetje Clipons extra laag CNC gefreesde tankdop zonder sleutel Stompgrips Spidergrip handvaten Snelgas Kawa dashboard met grote toerenteller

#Rijwielgedeelte; 14traps-instelbare stuurdemper Fireblade verstelbare achterschokbreker Aangepaste voorveren Dikke Spiegler race-remschijven voor Race-remblokken voor en achter Stalen remleidingen 520 raceketting met aangepaste tandwielen Goeie Pirelli Supercorsa banden 120 voor en 180 (ipv standaard-breedte 160) achter

#Motorisch; In 2012 door Ruud Fredriks in Goes getuned dmv Dynokit en afgesteld op testbank- 107pk op 't achterwiel! K&N luchtfilter Parameerbare cdi-unit Complete titanium/rvs race-uitlaat

#nog 'n hoop reservespul; Nette complete reserve racekuip, rem/koppelingshendel, origineel rem/schakelsetje, clipons, steppies, tankdop, schokbreker, ruitje, dynamodeksel, radiateur, enzenz...

#Eventueel ook nog reserveset wielen met goeie regenbanden (gemonteerd) en remschijven voor/achter over te nemen (extra)

GÉÉN losse verkoop onderdelen! (totdat motor verkocht is)

Vraagprijs 1700euro
    Bijgevoegde bestanden
    TimBlade
    2fast4u.be Lid
    Last edited by TimBlade; za. 8 sep. '12, 23:48.
Working...
X