Gezien het topic nog niet bestaat, zal ik het openen. Enkele jaren geleden voorgesteld op een beurs in 2019 als ik me niet vergis, verstopt in een terrarium, sinds eind 2021 officieel verkrijgbaar.
Zelfde blok als de RS660 en de Tuono 660, mit enkele aanpassingen aan hard- en software. Carter is wat hoger (2,3L olie ipv 2,9 in de andere 660 blokjes), motor is op extra punten vastgeschroefd aan het frame, en een andere luchtinlaat: meer koppel, minder PK's.
Is natuurlijk de enige echte concurrent voor de T7, waar ze heel veel van afgekeken hebben, en ook eea. verbeterd: tubeless wielen, wat betere veren, lager zwaartepunt, meer electronica (voor T7 die hards een verslechtering) , ...
ik heb er intussen bijna 6000km mee gedaan.
De snuit polariseert, maar als ge ermee rijdt, ziet ge dat niet. Maar in vergelijking met een GS of eender welke oostenrijkers, valt het nog wel mee :-)





Zelfde blok als de RS660 en de Tuono 660, mit enkele aanpassingen aan hard- en software. Carter is wat hoger (2,3L olie ipv 2,9 in de andere 660 blokjes), motor is op extra punten vastgeschroefd aan het frame, en een andere luchtinlaat: meer koppel, minder PK's.
Is natuurlijk de enige echte concurrent voor de T7, waar ze heel veel van afgekeken hebben, en ook eea. verbeterd: tubeless wielen, wat betere veren, lager zwaartepunt, meer electronica (voor T7 die hards een verslechtering) , ...
ik heb er intussen bijna 6000km mee gedaan.
De snuit polariseert, maar als ge ermee rijdt, ziet ge dat niet. Maar in vergelijking met een GS of eender welke oostenrijkers, valt het nog wel mee :-)





Comment