Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Update KTM SMT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Update KTM SMT

Hallo collegas,ik dacht zo bij mijn eigen kga ne keer mijn bevindingen over mijne nieuwe bike openbaar maken ze,ik heb nu ongeveer 2000km gemaakt en ben heeeel tevreden over de ktm, das echt nen funbike eerste klas,wheelies,stoplichtsprintjes,en vooral bochten bochten bochten Toch en paar opmerkingen,ik denk dat hij wa olie verbruikt,is ni bepaald zuinig,en de zadel is wa zacht voor mij,heeft er hier iemand ervaring me zo ne gelseat? Voor de rest niks dan positieve ervaringen,ga er binnenkort mee naar de Ardeche,dan volgen de 1000bochten en dan op congee me da spel he :moto,ik hoor graag jullie mening

Re: Update KTM SMT

olieverbruik is normaal bij nen nieuwe SMT...vanaf het tweede of derde onderhoud mindert dat serieus...ik deed sinds 15.000km geen olie meer bij tussen 2 onderhoudjes. zit nu aan 53.000km, geen olieverbruik meer

benzineverbruik: inderdaad, als je gas geeft is ie niet zuinig...ik zat altijd minstens 1L/100km boven het verbruik van mijne maat zijne mille. 160 per uur op de autostrade is makkelijk 8L/100km of meer.
    Als je heel constant 100 rijdt, dan kan je ca. 5L/100km verbruiken, ik heb dat ééne keer gekunnen op weg naar london. is wel niet leuk. Normale rijstijl = 6,5 a 7L/100km

geene gelseat hier...kan er dus niks over zeggen

er is een dedicated SMT thread in het naked bikes forum hee, daar staat zeer veel info
    http://www.mojomoto.be/logo.gif

Comment

Ik zit nu aan een 21K km en ik moet nog regelmatig olie bijkappen, dat is dus niet abnormaal.
      Van het verbruik ben ik me niet echt bewust, vol gieten en GAAAAAAAAN, dat is al dat ik met dat ding doe.

Ook geen ervaring met de gelseat. Het standaard zadel is inderdaad niet superhard maar ik heb daar toch al twee lange toeren door de Alpen met af en toe meer dan 600km per dag op overleefd zonder al te veel bezwaar. Als je actief genoeg rijdt is dat geen probleem, als je autosnelwegkilometers gaat afmalen kan ik me wel voorstellen dat dat lastig wordt...

Comment

23d km
        half synthetische olie bij kappen dan stop het olie verbruik.
        altijd gel zadel gehad nooit orgineel dus ken verschil niet

Comment

Working...
        X