Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodbye Bandit, welcome Beemer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Goodbye Bandit, welcome Beemer

Goodbye Bandietje,

bijna 5 jaar geleden heb ik je hier voorgesteld onder deze link : post424291.html?hilit=goodbye#p424291
    Ondertussen hebben we heel wat meegemaakt : enkele ritjes met 2fast en vele vakanties ! Remember dat we in de sneeuw zijn teruggekomen vanuit de Champagnestreekt? Je was maar een paar maanden oud. Nadien zijn we naar de Navarra, Slovenie, Kroatie en Toscane geweest. Fantastische dingen hebben we beleefd die niet veel Bandits hebben meegemaakt, of ooit zullen meemaken. Maar aan alle mooie liedjes komt een eind. Op het autosalon kon ik genieten van fantastische voordelen en kon het niet laten om de bon te tekenen. Afgelopen woensdag heb ik je achter gelaten bij Antwerp Motor Store. Hopelijk vinden ze een goed baasje voor jouw die goed voor je zal zorgen. Misschien krijg je meer rust dan bij mij Het gaat je goed mijn vriend

Welcome Beemerke,

reeds jaren zag ik je staan op het autosalon. Steeds kwam ik naar je kijken doch een bon heb ik nooit getekend. Tot dit jaar, de voorwaarden waren zo goed dat ik ineens heb getekend. Gelukkig voor jouw was ik vrijgevig die dag en heb je dan ook verwend met ABS, boordcomputer, handverwarming, ledpinkers,alarm, kofferset, valbaren, carterbescherming en handbeschermers (ben ik niks vergeten?). Het wachten duurde lang en afgelopen woensdag was het dan zover : ik mocht je komen halen ! De eerste kilometers voelden heel vreemd aan, je bent totaal iets anders dan mijn Bandietje. Ondertussen hebben we al 500km gebold en ben er zeker van dat we fantastische avonturen gaan meemaken. In september gaan we naar Italie en gaan we samen ook eens van de Stelvio genieten. Ondertussen heb ik je al 2 mooie kadokes gegeven : een mooie tanktas op een speciale bevestiging en een binnenspatbordje. Hopelijk ga je zo trouw en goed zijn als je voorgangers W'ke en Bandietje.

Grtn,
    W650

Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?

[font=Arial]Foto's :[/font][font=Arial]Navarra 2008[/font][font=Arial]-[/font]
    [font=Arial]Bezoek mijn website : http://www.everyoneweb.com/motoravonturen/[/font]

Re: Goodbye Bandit, welcome Beemer

Daar ga je zeker nog veel plezier aan beleven

Comment

Working...
    X