Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slip on demper CB1000R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Slip on demper CB1000R

Ik ben een nieuwe slip on demper aan het zoeken voor men CB1000R, over een paar weken wil ik er eentje aanschaffen.

De katalysator ga ik laten zitten, dus geen volledige lijn.

Welke van de volgende uitlaten vinden jullie die het beste past;

Arrow street thunder dark line http://cgi.ebay.fr/Echappement-No-Kat-A ... 0616080976

Leovince factory R carbon http://www.leovince-uitlaten.nl/detail/ ... UM--CARBON

Laser stealth http://www.laserexhausts.com/Bikes/Cata ... eType=Bike

Er is ook een Akrapovic slip on te koop via Honda , maar die kost 770 euro... das wat te veel van het goede voor maar een slip on systeem

Andere suggesties zijn natuurlijk welkom! Er is gewoon zoveel keus dat je het niet meer weet
    18
    Arrow Thunder Dark Line
    0,00%
    0
    Leovince Factory R Carbon
    11,11%
    2
    Laser Stealth
    11,11%
    2
    Akrapovic
    16,67%
    3
    Andere...
    61,11%
    11
    ?

Re: Slip on demper CB1000R

vind geen enkele mooi behalve dan de lazer met die 2 pijpkes maar jij verkiest de stealth

Comment

Ik heb op mijn cb1000r ne akrapovic hangen.
      En ben er echt content van, mooi donker, uniek geluid.
      En beetje vermogen bij.

Het kost iets meer dan de ander merken, maar voor kwaliteit betaal je altijd meer.
      The Need For Speed

Comment

Uit uw opgave vind ik de laser het schoonst
        Termignoni http://www.redracingparts.com/english/m ... BS2008.php 422€ staal/carbon of ... maar dan gaat ook de prijs in de hoogte !
        Maar als ik van u was zou ik toch een decatpipe steken ge gaat het u zeker ni beklagen
        Arrow of leovince zijn meestal het goedkoopst maar ook akra gewoon die nemen voor de orginele mount dan kunt ge nog altijd snel naar uwen orginele uitlaat gaan als het nodig is
        Akra vind ik zelf ook wel heel ferm en dit is ook 1 van de betere merken maar da ziet ge al op elke hoek vant straat vandaar dat ik hier ook ni voor kies

Btw ik heb voor andere gekozen termignoni, vind het wel een vet pijpje
        Never forget who helped you!
        Never forgive who fu*ked you.
        Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Ik heb een Akra slip on, die heb ik kunnen kopen op 2dehands voor een mooie prijs maar de nieuwprijs zou ik er ook niet aan kunnen geven hebben was normaal bij de 850€ .
          Dan zou ik eerder naar een leovince gaan, ook mooi donker lawaai en kost een pak minder .

grtz
          *Kawasaki zx10r 2016 wintertest*

[FONT=Arial Black]I dont like people driving fast, Thats the reason why i overtake them[/FONT]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door niko
            vind geen enkele mooi behalve dan de lazer met die 2 pijpkes maar jij verkiest de stealth

Die laser extreme ( met de 2 pijpen ) vind ik niet zo mooi , die lasnaden vind ik lelijk

Een akra 2e hands zou een oplossing zijn maar die vind je voor een cb1000r niet zo makkelijk...

Aan een Termignoni hadk nog niet gedacht... maar is dat niet typisch voor een ducati ?

Het is me vooral voor de sound te doen daarmee dak de katalysator ga laten zitten kheb geen zin om hem opnieuw te moeten afstellen met een powercommander en dergelijke
            ?

Comment

[/quote]
              Het is me vooral voor de sound te doen daarmee dak de katalysator ga laten zitten kheb geen zin om hem opnieuw te moeten afstellen met een powercommander en dergelijke [/quote]

Ik denk niet dat er veel moet afgesteld worden als de kat verdwijnt, niet ?
              In ieder geval scheelt dat veel als hij er vanonder is, op mijn vorige motor kon ik de kat niet verwijderen zonder de lijn te vervangen en ik mocht gelijk welke slip on demper steken het blijf niet veel verschil met de originele demper.
              Dat was bij een suzuki gsxr k9.
              *Kawasaki zx10r 2016 wintertest*

[FONT=Arial Black]I dont like people driving fast, Thats the reason why i overtake them[/FONT]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wacko52
                Aan een Termignoni hadk nog niet gedacht... maar is dat niet typisch voor een ducati ?Het is me vooral voor de sound te doen daarmee dak de katalysator ga laten zitten kheb geen zin om hem opnieuw te moeten afstellen met een powercommander en dergelijke
                ik weet niet of ge naar de motogp kijkt maar met welke demper reed rossi onder de yam

Ge gaat door de cat te verwijderen normaal gezien een beter middengebied hebben en nog iets meer sound, en bovendien moet de motor niet opnieuw afgesteld worden dus tis enkel win win ge kunt nog altijd nen pc steken als ge da echt wilt
                Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haga46
                  Aan een Termignoni hadk nog niet gedacht... maar is dat niet typisch voor een ducati ?Het is me vooral voor de sound te doen daarmee dak de katalysator ga laten zitten kheb geen zin om hem opnieuw te moeten afstellen met een powercommander en dergelijke
                  ik weet niet of ge naar de motogp kijkt maar met welke demper reed rossi onder de yam

Ge gaat door de cat te verwijderen normaal gezien een beter middengebied hebben en nog iets meer sound, en bovendien moet de motor niet opnieuw afgesteld worden dus tis enkel win win ge kunt nog altijd nen pc steken als ge da echt wilt
                  Hmmmm op de cb1000r forums beweert men dat als je de cat verwijdert je lucht/brandstofmengsel niet optimaal is. De O2 sensor zit namelijk op de cat. Je kan dan een vervangpijp steken om dat stuk te vervangen met een uitsparing voor de O2 sensor in te steken.

Voor die paar pk dat ik win door die cat te verwijderen is het me niet te doen. Voor mij trekt die motor meer dan snel genoeg op, in de toekomst zou ik hem nog kunnen verwijderen maar nu zie ik het nut niet.

iemand ervaring met online dempers te kopen ?
                  ?

Comment

Als je enkel de demper wil vervangen moet je dit doen, de keus is aan jou
                    Heb al veel dingen online gekocht bij webchops of via ebay etc. nooit probs mee gehad

Comment

Heb al veel dingen online gekocht bij webchops of via ebay etc. nooit probs mee gehad

das goed om te weten, nu nog kiezen
                      ?

Comment

das goed om te weten, nu nog kiezen
                        En ni vergeten we want pix

Comment

Voor de CB-drivers op deze topic:

check topic: "cb1000r" voor een CB -rit mee te rijden voor de geinteresseerden.
                          The Need For Speed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CB-Volders-1000R
                            Voor de CB-drivers op deze topic:

check topic: "cb1000r" voor een CB -rit mee te rijden voor de geinteresseerden.
                            welke uitlaat heb je jij steken cb-volder???
                            ?

Comment

Ik heb vorig jaar ook naar een slip-on gekeken.
                              Ik vind deze de mooiste passen
                              http://www.gegshop.nl/cb1000r/12018-gg-uitlaat.html
                              en deze ook maar die is vrij luid, vermoed ik.
                              https://www.blueflameperformance.com...let-7733.html#

Gewoon omdat ze het achterwiel vrij houden.
                              ter land,ter zee en 1 keer in de lucht

Comment

Working...
                              X