Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Project Hayabusa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Project Hayabusa

    Een jaar geleden heb ik mij Hayabusa gekocht met wat werk aan..

    Ik had voor de ombouw de 2007LE in gedachten.
    Deze dus:

    Ik ben begonnen met stalen remleidingen, de gouden voorvork van een recent model samen met Mupo-vering en andere olie.

    Daarna heb ik een snelgas gemonteerd, sterkere koppelingveren, andere dogbones waardoor hij 25mm hoger staat achter, nieuwe achterveer en luchtfilterkast opengemaakt, flapper verwijderd samen met een k&n-luchtfilter.

    Daarna LED achterlicht opgestoken en terug origineel voorlicht opgestoken want dit voldeed niet echt aan wat ik wou..

    Ook heb ik de slave clutch gereviseerd en een versterking op gemonteerd.

    Mijn velgen zagen er redelijk k*t uit door strooizout:

    dus heb ik die maar laten poederlakken..

    Daarna Wave-remschijven gemonteerd en gesinterde remblokken.


    Toen dat we dan toch bezig waren, heb ik powe ones gemonteerd en ook nieuwe ketting en kamwielenset gemonteerd, samen met nieuwe seals en lagers..
    Daarna de remhendels vervangen door Pazzo-style hendels en een volledige zwarte boutenkit..

    Ook heb ik nog een volledige lijn van Muzzy gemonteerd. (Die weegt echt NIKS) en de PAIR eraf gegooid.

    Aangezien een Torque backlimiter voor mietjes is, is dit systeem uitgeschakeld. Hierdoor kan er eindelijk keihard doorgetrokken worden..

    Nu is hij eindelijk bijna af..


    en dan nog Zumo500 erop met RAM-mount:


    Volgende week stellen ze hem af bij Mototech en deze winter gaat er een 1140-kit in en een krukas generatie2 in.
    `t einde is in zicht..
    [font=Comic Sans MS] Vive cotidie ut cras non erit [/font]

  • #2
    Re: Project Hayabusa

    Geen idee trouwens waarom de helft van mijn foto`s ontbreekt..
    [font=Comic Sans MS] Vive cotidie ut cras non erit [/font]

    Comment


    • #3
      Re: Project Hayabusa

      Oorspronkelijk geplaatst door bregt14
      Geen idee trouwens waarom de helft van mijn foto`s ontbreekt..
      Ze zijn te groot voor het forum.
      Best verkleinen in een formaat dat voor webpagina's dient.
      Dat kan online bijvoorbeeld via deze link: http://www.fotoverkleinen.nl/
      Uploaden, kiezen voor 800 x 600 pixels, omzetten, opslaan, ergens online uploaden en hier posten

      BTW: Knappe motor heb je er van gemaakt
      In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

      Lifetime member of the "National SARCASM Society"

      Comment


      • #4
        Re: Project Hayabusa

        ik heb ze geresized naar 576x768. ik zal herbeginnen..
        [font=Comic Sans MS] Vive cotidie ut cras non erit [/font]

        Comment


        • #5
          Re: Project Hayabusa

          klaar.. Kakwerkje..
          [font=Comic Sans MS] Vive cotidie ut cras non erit [/font]

          Comment


          • #6
            Re: Project Hayabusa

            supernice

            Comment


            • #7
              Re: Project Hayabusa

              Oorspronkelijk geplaatst door homegast
              supernice
              [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
              *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

              Comment


              • #8
                Re: Project Hayabusa

                ahaa, eindelijk zie ik "Das Boot" nekeer

                proper werkske

                Comment


                • #9
                  Re: Project Hayabusa

                  Merci Jan. :-)
                  [font=Comic Sans MS] Vive cotidie ut cras non erit [/font]

                  Comment


                  • #10
                    Re: Project Hayabusa

                    precies nen nieuwen
                    die Torque backlimiter,wat is dat juist?
                    one life,ride it...!!!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Project Hayabusa

                      die limiter zorgt ervoor dat je koppel op je achterwiel bij vertrekken begrensd is. Bij te hard gas geven duwt die uw koppelingsplaten open. Hierdoor is mooi linear doortrekken echt onmogelijk. bij veel te hard terugschakelen duwt hij ook terug uw platen open zodat je de kant niet inzit door een skippend achterwiel..
                      als je openttrekt met standaard koppeling krijg je zoiets:
                      http://www.youtube.com/watch?v=jbNtFfvgQN4
                      en dat wil je echt niet hebben.. Dan liever een dikke zwarte streep op de asfalt.
                      [font=Comic Sans MS] Vive cotidie ut cras non erit [/font]

                      Comment


                      • #12
                        Re: Project Hayabusa

                        Voor da geld da er nu insteekt had ge mss ne jongere kunnen kopen .

                        Prachtig werk verricht
                        I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Project Hayabusa

                          Gen1 is altijd al mijn droom geweest en e3en recentere had ik ook uit elkaar gesmeten dus ja...
                          [font=Comic Sans MS] Vive cotidie ut cras non erit [/font]

                          Comment


                          • #14
                            Re: Project Hayabusa

                            Knap gedaan! Een serieus raket denk k
                            [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
                            [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

                            Comment


                            • #15
                              Re: Project Hayabusa

                              Nice Job!!!

                              Comment

                              Working...
                              X