Mededeling

Collapse
No announcement yet.

programmatie / software voor kuipdesign

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• programmatie / software voor kuipdesign

Ik ben van plan om zelf de design van mijne circuitbike te doen.

Het schijnt dat je software pgms kan downloaden waar je een keuze hebt aan kuipmodellen waarop je dan virtueel kan experimenteren.
    Is er soms iemand die dit kent en weet waar het te vinden/downloaden is ?

Re: programmatie / software voor kuipdesign

Oorspronkelijk geplaatst door NATAS
    mmm, nog nooit van gehoord van een proggie dat al komt met x aantal kuipmodellen.
    ga ik hier is volgen.
    ik volg mee
    The Garage
    Ducati Hypermotard 950
    Ducati V4 circuit

Comment

Ik denk eerder dat er mensen zijn die in photoshop tamplates hebben aangemaakt en die gebruiken. Die zullen wss niet gratis te verkrijgen zijn... denk ik eh Zou wel interessant zijn.

Het makkelijkste is om foto's te nemen van je moto en dan vriendelijk vragen of enkele pro's in photoshop jouw motor een egale kleur kunnen geven (bv wit). Daarna kan jij in een beeldverwerkingsprog verder
      Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Comment

Dan gaan ze veel request krijgen waarschijnlijk. Mijn circuit moto staat ook nog altijd in onbespoten polyester kuip omdat ik zelf geen kaas heb gegeten om er een mooi design voor te ontwerpen.

Comment

zal hier de ervaringen van mijne posten...

egaal zwart binnengebracht, ontwerpen worden gemaakt, wordt volledig bestickerd, voor +- 100€

Aangezien ik zo creatief ben , ben ik nog nie veel met zo'n progje
          Take care upstairs Joeri!!!!

Comment

En waar heb je ze dan binnengebracht?

Comment

www.stickerdump.nl
              Take care upstairs Joeri!!!!

Comment

Je kan natuurlijk ook eens bij Project G onze forumsponsor informeren...

Hij is hier actief onder Initial G dan kan je hem een pm sturen ...
                Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
                Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
                als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Ik ben creatief genoeg om de design te ontwerpen, heb ik intussen zelfs al gedaan via Paint.
                  Maar nu komt het er op neer om hiervoor de stickers in de juiste maat te ontwerpen. Het schijnt dat hier downloadable software voor bestaat.

Ik zal Initial G eens een pmekke sturen...

Comment

Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
                    Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
                    als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Working...
                    X