Mededeling

Collapse
No announcement yet.

honda cbf500 2004

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• honda cbf500 2004

Hallow !!!

Zit met een klein vraagje, kan ik mijn alternatordeksel en mijn koppelingdeksel spuiten met gewone motip autolak ?
    Heb het gedaan met vuurvaste van motip maar mits ik niet de mogelijkheid heb om het te bakken blij het natuurlijk afgaan...

Iemand ervaring mee ?

Grtz
    *Kawasaki zx10r 2016 wintertest*

[FONT=Arial Black]I dont like people driving fast, Thats the reason why i overtake them[/FONT]

Re: honda cbf500 2004

Iemand ?

[FONT=Arial Black]I dont like people driving fast, Thats the reason why i overtake them[/FONT]

Comment

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... =3&theater

heb zelf ook een cb'tje gehad en veel aanpassingswerken aan gedaan, 'k gebruikte gewone lak(op kleur), en dan vuurvaste vernis er verschillende keren over. ;-)
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever

Comment

Ik heb vandaag in den Hubo mat zwarte verf gekocht bedoelt voor kachels (hitte bestendig tot 620°C).
        Ik zal u laten weten hoe ik het er vanaf breng als mijn carter deksles gespoten zijn
        Grtz
        Ride like a devil,... Feel like a God!
        Ride it like you stole it!
        http://s1.postimage.org/2nsnld3wk/20..._race_0848.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
          http://www.facebook.com/media/set/?set=a.3469550774414.2139149.1140435845&type=1#!/photo.php?fbid=1039258658630&set=a.1039241538202.2 010312.1140435845&type=3&theater

heb zelf ook een cb'tje gehad en veel aanpassingswerken aan gedaan, 'k gebruikte gewone lak(op kleur), en dan vuurvaste vernis er verschillende keren over. ;-)

Zou die vernis ook niet helpen op vuurvaste verf ? Dan kan ik die pul opgebruiken
          Zonder droogt het niet op, mss met vernis wel kwenie ?

Comment

Ge kunt u onderdelen ook (laten) zandstralen en daarna laten coaten + bakken. En daar vervolgens vernis op, dan hebt ge precies nieuw deksels :-).
            Btw als ge met vuurvaste lak probeert dan zou ge best eerst licht opschuren dat u hectingslaag een beetje grip heeft en vervolgens met een heteluchtblazer ( gene haardroger :-p) u dunne laagjes systematisch drogen.
            Het eindresultaat kan je dan een langere tijd aan een hogere temp. ( korter bij verhitten) en dan zie je dat er rook uit je lak komt ( = lak is aan het uitharden) en klaar is kees. :-D

Comment

normaal droogt die vuurvaste verf goed op hoor. niet te dik spuiten...
              mja idd, als het gewoon zwart of een standaardkleur moet zijn is poederlakken een van de betere opties denk ik.prijs valt ookwel mee voor zo'n klein stuk, enkel heb je ff wachttijd nodig.
              Oprichter 2fast4u 2004
              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zeff
                Ge kunt u onderdelen ook (laten) zandstralen en daarna laten coaten + bakken. En daar vervolgens vernis op, dan hebt ge precies nieuw deksels :-).
                Btw als ge met vuurvaste lak probeert dan zou ge best eerst licht opschuren dat u hectingslaag een beetje grip heeft en vervolgens met een heteluchtblazer ( gene haardroger :-p) u dunne laagjes systematisch drogen.
                Het eindresultaat kan je dan een langere tijd aan een hogere temp. ( korter bij verhitten) en dan zie je dat er rook uit je lak komt ( = lak is aan het uitharden) en klaar is kees. :-D

Een heteluchtblazer heb ik wel liggen, dus daarmee zou het wel te doen zijn ?
                Nog extra vernis op ook of is enkel de lak voldoende ?

Grtz

Comment

Als ge een meer glanzend effect wilt kunt ge dat doen. Maar wel niemeer met de blazer erop daarna hé :-D.

Comment

Oke, ik zal het dan doen met die droger.
                    Voor de rest is er niet veel aan ? gewoon olie aflaten en de kapjes demonteren en achteraf nieuwe dichtingen op ?
                    Moet je niet ontluchten ofzo ?
                    Heb dit nog nooit eerder gedaan dus daarmee vraag ik het liever.

Grtz

Comment

Vandaag heb ik er wat aan gewerkt, amai het is wel nog redelijk ingewikkeld om alles te demonteren....
                      Ik zie er al niet naar uit voor alles samen te steken

Grtz

Comment

Als ge ze gaat demonteren kunt ge die toch in uwen oven steken om ze te bakken ??
                        Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
                        Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
                        als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherrif
                          Als ge ze gaat demonteren kunt ge die toch in uwen oven steken om ze te bakken ??
                          Ja dat zou ik idd kunnen maar ik denk dat ik er daarna geen eten meer zal moeten insteken...
                          Of is dat niet zo ?

Comment

Denk dat ge daarna de geur er wel uitkrijgt als ge der is wa ovencleaner in gebruikt ... Da stinkt ook efkes tot ge den eerste keer terug op temp komt ... Maar ik heb het nog niet getetst !!!
                            Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
                            Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
                            als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Vraag het eens aan Ritchi hier op het forum, die zal je kunnen antwoorden
                              2006 Yamaha FJR 1300
                              ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎