Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nederlandse motor gekocht - documenten opgestuurd maar nooit aangekomen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Muug Bekijk Berichten
    Er zit dus meer dan een jaar tussen de aankoop en je wens om de papieren te hebben?👀
    Muug, weet dat ik reeds een volledig traject heb afgelegd met berichten sturen , bellen, ... Zat er kort op na de aankoop maar bleef maar zeggen dat ze op de post zaten, waren dan vermist - duplicaat aanvragen - weken tussen en geen tijd om erachter te gaan - je kent da wel (of niet).

niks keep calm
    gas d'r op

Comment

De tijd gaat snel, gebruik hem wel.... over tijdsgebrek weet ik alles, over moto's importeren niets. 😌

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hornetjo Bekijk Berichten

Muug, weet dat ik reeds een volledig traject heb afgelegd met berichten sturen , bellen, ... Zat er kort op na de aankoop maar bleef maar zeggen dat ze op de post zaten, waren dan vermist - duplicaat aanvragen - weken tussen en geen tijd om erachter te gaan - je kent da wel (of niet).
        Jij had van in het begin moeten zeggen dat je het kentekenbewijs + exportpapier van de RDW moest hebben,en dat heb je niet gedaan.
        En dat had je op papier moeten laten zetten toen je de moto ophaalde.
        Of je had de moto pas moeten gaan halen nadat hij hem uitgevoerd had,en dus ook de exportpapieren er bij waren.
        Maar je bent akkoord gegaan met wat hij zei.
        Hij weet duidelijk ook niet hoe het werkt want zijn uitleg klopt niet,jij kan zijn moto na aankoop helemaal niet exporteren,alleen hij kan dat.
        Maar nu is het natuurlijk te laat.
        BOCHTENPIKKER

Comment

Working...
        X