Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

chopperkes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BigKahuna Bekijk Berichten
    Maar ik rij op alles

Ik zou wel nog volgende eens willen berijden:
    - Vmax (2010+)
    - Triumph Bonneville
    - Triumph Speed (of Street) Triple
    - RSV4 (volle 100m rijden om er dan mee schrik af te gaan? )
    - Royal Enfield (ooit geld genoeg = kopen )
    Yamaha TDM 900 '02 (dark purple) -> Overname DD 05/02/2013 SOLD
    Kawasaki Z1000sx '12 (lime green) -> DD 02/03/2013 VAN MIJ!!! And me likes a lot!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johnathan Bekijk Berichten

Ik zou wel nog volgende eens willen berijden:
      - Vmax (2010+)
      - Triumph Bonneville
      - Triumph Speed (of Street) Triple
      - RSV4 (volle 100m rijden om er dan mee schrik af te gaan? )
      - Royal Enfield (ooit geld genoeg = kopen )
      Man man ne Royal Enfield...daar zou ik mijne chopper nu wel efkes voor in de garage houden...mjummie
      Licensed to chill.
      Non Semper Arcum Tendit Apollo.
      2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

hoi chopper fanaten als ik mijn gixxer verkocht krijg ga ik een harley davidson sporster kopen endan ofwel een bobber of frisco stijl chopper van maken welke stijl zouden jullie kiezen ?
        Bijgevoegde bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THE_BANDIT666 Bekijk Berichten
          hoi chopper fanaten als ik mijn gixxer verkocht krijg ga ik een harley davidson sporster kopen endan ofwel een bobber of frisco stijl chopper van maken welke stijl zouden jullie kiezen ?
          Nu zou ik daar eigenlijk niet echt een sportster voor nemen (die vallen basis nogal kleintjes uit). Zou eerder voor een Kawasaki Vulcan kiezen ofzo (http://www.usabobbers.com/kawasaki-v...otorcycle.html)
          Last edited by Imno; vr. 24 mei. '13, 19:59.
          Licensed to chill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THE_BANDIT666 Bekijk Berichten

Den eerste
            NOW: BMW R1200GS

History : ,Honda XL650V "05, Hypermotard 950 "19, Bmw f800gs, Ktm duke 690 "18 , Ktm exc250f sixdays "18, Honda cb650f "16, ktm adventure 1090 '17:, Ducati hypermotard '10, Ducati monster, Bmw f700gs, Honda crf250L, Ducati Monster, Ktm Duke 690 "12, Yamaha R6 "02, Kawasaki Er6N "08, Yamaha Yzf 125r "11

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Imno Bekijk Berichten
              Man man ne Royal Enfield...daar zou ik mijne chopper nu wel efkes voor in de garage houden...mjummie

Die Royals zijn toch niet zo duur?
              Ik dacht €4600 voot nen Bullet
              I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McDaddy Bekijk Berichten
                Die Royals zijn toch niet zo duur?
                Ik dacht €4600 voot nen Bullet
                6.550 euro om exact te zijn bij Bike Service Heers voor de Royal Enfield classic desert storm
                Licensed to chill.

Comment

6.550 euro om exact te zijn bij Bike Service Heers voor de Royal Enfield classic desert storm

Ik heb een jaar of 7 geleden er eens voor gezien. Was toen enkel in NL te kopen en dan naar BE invoeren. Toen was het minder dan €5000 voor ne Bullet 500. Ik had interesse in de 'army' versie, maar die konden ze niet vast krijgen voor de Europese markt.
                  I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McDaddy Bekijk Berichten
                    Ik heb een jaar of 7 geleden er eens voor gezien. Was toen enkel in NL te kopen en dan naar BE invoeren. Toen was het minder dan €5000 voor ne Bullet 500. Ik had interesse in de 'army' versie, maar die konden ze niet vast krijgen voor de Europese markt.
                    Die staat gewoon te pronken bij Bike service Heers. Is dezelfde als de desert storm (zandkleurig), maar dan kakikleurtje
                    Licensed to chill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Neilson Bekijk Berichten
                      Den eerste
                      ja mer ik hou van verschillende stylen mss ne mix van vanalles wa he ?hehe

Comment

Nu zou ik daar eigenlijk niet echt een sportster voor nemen (die vallen basis nogal kleintjes uit). Zou eerder voor een Kawasaki Vulcan kiezen ofzo (http://www.usabobbers.com/kawasaki-v...otorcycle.html)
                        ja vroeger altijd in de garage bij ons thuis aan harley's gewerkt van menne pa dus het wordt wel een harley sporster is inderdaad wa kleiner maar hou daar wel van van zo een bobber/racerke maar die kawa bobbertjes hebben ook wel iets hehe

Comment

choppers zijn hier blijkbaar niet zo populair, dit topic ligt al twee jaar stil
                          Hierbij een fotootje van de mijne,proefrit gaan doen en tweedehands gekocht nu drie jaar geleden .
                          Heb ook nog een suzuki bandit en een bmw r1150gs

heb inmiddels apart harley topic gestart.
                          Last edited by wolfrider/toerbaard; ma. 19 feb. '18, 09:29. Reden: fotolinks werkten nier meer
                          at the crack off dawn you can hear him turn the motor on (marc cohn)
                          bandit1250 + fxdwg + r1150gs
                          wolfrider

Comment

Ik combineer graag, ne intruder voor met vrouwke ergens naartoe te ploffen, want die rijdt ook met ne intruder. En ne speed triple voor als het speeltijd is, heerlijk
                            :D :D :D :D TRIUMPH speed triple :D :D :D :D :D
                            Potete sparare qui in qualche luogo sui gamberi?
                            dwz waar kan ik hier ergens garnalen schieten?

Comment

hier een vs 1400
                              Bijgevoegde bestanden

Comment

Working...
                              X