Mededeling

Collapse
No announcement yet.

specials

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• specials

eentje van Kodlin
    de eerste naafloze motorfiets. Een genie die kodlin!! Bekijk de foto maar goed en verwonder je over de genialiteit!!
    gespot op het EBW

(ik vind het nog steeds een yuppie bike maar het blijft speciaal)
    tis altijd ombouwtijd ....

hoe krijgen ze t maar voor mekaar eh, knap ding inderdaad, geen wonder dat ge er nie aan kunt komen :biggrin:

duc4ever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ducatifreakske
      hoe krijgen ze t maar voor mekaar eh, knap ding inderdaad, geen wonder dat ge er nie aan kunt komen :biggrin:
      eigenlijk is het simpel:

de binnenste ring zit vast, tussen de binnenring en de buitenring zitten lagers.
      De aandrijving gebeurd door een wiel dat tegen de band ligt en zo het wiel aandrijft. Je kan een behuizing voor een extra vliegwiel zien zitten vlak na de primaire bak.
      Voor de gein heeft kodlin zijn logo op de rol gezet, dat logo wordt dan in de band geprint.

Comment

da lijkt mij een helse positie om dermee te gaan rijde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yvoshkiro
          da lijkt mij een helse positie om dermee te gaan rijde
          dat kan yuppies niet schelen, ze voelen zich namelijk een hele vent als ze in een of andere stoere positie op een bike zitten en de show stelen.
          trouwens ritjes van langer dan 20 minuten en verder dan 2 km rijden ze toch niet. (op de trailer en aan de toog doen ze er wel veeeeel meer)

Comment

Hier heb ik dezelde moto maar met schoon gezelschap erbij

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
            eentje van Kodlin
            de eerste naafloze motorfiets. Een genie die kodlin!! Bekijk de foto maar goed en verwonder je over de genialiteit!!
            gespot op het EBW

(ik vind het nog steeds een yuppie bike maar het blijft speciaal)
            http://http://scooters.forum2go.nl/

Comment

t is te hopen dat er een gelzadelke op staat, zo recht op rollagers te rijden...

wel knap gedaan zo simpel als een solex

Comment

Working...
              X