Mededeling

Collapse
No announcement yet.

airbrush op de moto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• airbrush op de moto

hey ik ben dus den airbrusher en ben van diest ben al jaren door de microbe gebetenen gasten die geintereseert zijn laat me maar iets weten doe het gewoon uit hobby en maak er altijd men werk van dus gasten als ik iemand kan helpen stuur je maar een mailtje oke ik ben er is mee weg
    groetjes nog aan de moto freaks

airbrush op de moto

toch mooi he ne geairbrushte moto als er iemand belangstelling heeft geef maar een seintje :cool

Comment

sjiek
      hedde zo nix duiveligs :tongue:
      yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Ronneke mijn Thunderace wordt waarschijnlijk omgebouwd tot streetfighter en na het spuiten zou het mischien mooier zijn om hem te airbrushen dan te bestickeren.
        Maar is zoiets niet duur ?
        Kan je voorbeeld de prijs eens geven van die blauwe shoppertank ?
        http://www.motorvrienden.be/forum

Comment

Welkom,hier kunt ge u even voorstellen http://www.2fast4u.be/forums/forumdisplay.php?f=140

Comment

alléé als ik eens wa euro s over heb en niks carbon niemeer kan bijkopen dan heb ik toch al een adreske

Comment

airbrush antwoorden

wel beste vrienden ik wil jullie wel een antwoord geven op al jullie vragen maar heb het probleem dat ik dat niet zo best kan om een antwoord op jullie terug te sturen daarmee denk ik dat het beter is dat jullie dat vragen via msn of een e-mailtje sturen groetjes nog van ronneke airbrush

Comment

effe testen

Comment

hey je vroeg een voorbeeld van de blauwe tank wel neem nu dat de tank in de orginele kleur staat en dat ik hem licht mat zet met schuurpapier tekening erop zet en dan terug vernis komt die tank op een 225 eurokes volledig afgewerkt zonder stofdeeltjes en één glad geheel (dat bij de meesten niet het geval is )

Comment

Ron,

Enkel ik stelde hier een vraag naar u toe ?
                    Waarom per msn of e-mail de vraag stellen, daar is het forum toch voor ?

Comment

sorry tunder ace maar ben dit forum nog niet gewoon ben nog effe aan het uittesten hoe dit allemaal werkt om een antwoord terug te sturen laat me iets weten als het me gelukt is ben nog een leek op pc sorry

Comment

tunder ace

sorry tunder ace maar ben nog niet zo vertrouwt met zo een forum ben nog effe aan het uittesten hoe ik juist een antwoord terug stuur op de gestelde vraag ben niet zo een prof in al dit pc gebeuren maar als het me gelukt is kan je altijd een antwoortje terug plaatsen en anders als je wil mag je altijd stap voor stap eens uitleggen hoe ik dit juist doe om een antwoord terug te sturen

Comment

ik heb ff je 2 onderwerpen samengezet anders heb je hier straks elvendertig airbrush topics ( er zijn er nu al genoeg )
                          tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Ronneke,

bijna onderaan zie je een knop waarop staat "Reageer" wel daar klik je" op en je komt in het berichtenvenster waar je het berichtje typt en onder dit venster op "voeg je reactie toe" klikken en klaar is kees.
                            Maar zo te zien heb je het al gevonden
                            Is dat duur ron zo een airbrush ?

Comment

is niet zo duur nee bij mij toch niet maar als jullie een tekening posten wil ik er altijd wel een prijs op plakken

Comment

Working...
                              X