Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jouw enduro fotos

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Jouw enduro fotos

Nog niet echt een enduro subfora voor fotos en misschien zijn hier nog liefhebbers?

Hier alvast men nieuwe ktm exc250tpi

NOW: BMW R1200GS

History : ,Honda XL650V "05, Hypermotard 950 "19, Bmw f800gs, Ktm duke 690 "18 , Ktm exc250f sixdays "18, Honda cb650f "16, ktm adventure 1090 '17:, Ducati hypermotard '10, Ducati monster, Bmw f700gs, Honda crf250L, Ducati Monster, Ktm Duke 690 "12, Yamaha R6 "02, Kawasaki Er6N "08, Yamaha Yzf 125r "11

Ferm machien, en goed geëquipeerd precies!

Maar die moto is wel veel te proper voor nen enduro hé!
    Ready to

Comment

Idd, das zoals ne 4x4 daar moet modder en vuil aanhangen [emoji16]

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Comment

Heb je er al eens mee off the road geweest ? Verleden weekend ideaal weer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door evil kim Bekijk Berichten
          Heb je er al eens mee off the road geweest ? Verleden weekend ideaal weer

Ben er zondag offroad met geweest
          De fotos waren bij vertrek.

Waar ik reed lag het overal droog, hier een 6km verder ken ik wat leuke banen die niet geasfalteert zijn.
          Het is wel wennen want ik kom van een 250 4takt en de 4takt is een brommertje vergeleken met dit
          Alles of niets is het motto van de 2takt injectie al zitten denken voor een kleiner tandwiel achteraan daar ik geen plankgas kan geven of het voorwiel is weg.

Bij warmer weer is het ook de bedoeling om puur recreatief naar het zwanenhof te komen (mx parcour) te gaan crossen.
          Dit puur voor de fun en mezelf, geen ambitie om een stefan everts te worden

Al zeer lang wou ik een 2 takt en ik ben er reuze blij mee, de sounds en geur alleen al

Misschien maar eens naar een klimaatmars ermee gaan

History : ,Honda XL650V "05, Hypermotard 950 "19, Bmw f800gs, Ktm duke 690 "18 , Ktm exc250f sixdays "18, Honda cb650f "16, ktm adventure 1090 '17:, Ducati hypermotard '10, Ducati monster, Bmw f700gs, Honda crf250L, Ducati Monster, Ktm Duke 690 "12, Yamaha R6 "02, Kawasaki Er6N "08, Yamaha Yzf 125r "11

Comment

Zelf nog niet met een 2 takt gereden buiten als 16 jarige met een MT5 [emoji3]
            Dacht wel dat je ergens zo een powervalve hebt waarmee je kan spelen en van breder bruikbaar tot heel explosief kan gaan ?
            Misschien een idee om eens mee te spelen ? Denk dat bv 10/03 een kalmere motor aangenamer zal zijn om een halve dag te rijden tussen allroads dan Speelmodus wat dan bilstain settings zijn. (of zou dat niet zoveel verschil maken)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door evil kim Bekijk Berichten
              Zelf nog niet met een 2 takt gereden buiten als 16 jarige met een MT5 [emoji3]
              Dacht wel dat je ergens zo een powervalve hebt waarmee je kan spelen en van breder bruikbaar tot heel explosief kan gaan ?
              Misschien een idee om eens mee te spelen ? Denk dat bv 10/03 een kalmere motor aangenamer zal zijn om een halve dag te rijden tussen allroads dan Speelmodus wat dan bilstain settings zijn. (of zou dat niet zoveel verschil maken)

Powervalve is idd oldschool tuning.
              Bij carbu kan je dit doen, bij injectie ten boze en verslecht alles.
              10/3 zou idd ideaal zijn met mijn f800gs maar de ktm mag ook wat bollen, goed om in te rijden

Comment

Vuil maken

20190221_210842.jpgreceived_375314009582309.jpg

Comment

Meer van dat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Neilson Bekijk Berichten
                    Meer van dat
                    OK, hoeveel wil je er....
                    Bijgevoegde bestanden

Comment

Libramont 2012,vertrek

SDC12530.jpg

aankomst

SDC12533.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Astronout Bekijk Berichten
                        OK, hoeveel wil je er....
                        Nice!
                        Welk land?

Comment

Boade: http://espace-loisirs-boade.com/themes/Boade/
                          Echt de moeite om eens naartoe te gaan

boade.jpg

boade 1.jpg

boade 2.jpg

boade 3.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                            Nice!
                            Welk land?
                            Ergens tussen Andorra en Noord- Spanje.

Comment

Spanje - Catalunya een paar jaar geleden. Volgende week ga ik er terug rijden maar nog meer zuidelijker...
                              Bijgevoegde bestanden

Comment

Working...
                              X