Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ducati Scrambler

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ducati Scrambler

Wat denken jullie van de Ducati Scrambler? Deftig materiaal om wat offroad te gaan ploeteren?
    Alleen in Urban Enduro zou ik echt offroad mee durven gaan, enige versie met bijvoorbeeld carterbescherming standaard.

Ik heb de 4 versies kort op m'n blog voorgesteld: http://jeanlemotard.wordpress.com/20...-er-vier-keer/
    Gratis Jean Le Motard sticker? Hier aanvragen
    Bezoek mijn motorblog: Jean Le Motard
    Like Jean Le Motard op Facebook

Ik weet dat er "iemand" van Endurofun een Triumph Scrambler gebruikt offroad dus "doenbaar" is het wel.

Zelf eens mee gereden en aangezien je op dat model de uitlaten hoger hebt liggen is rechtstaan niet evident.
    Dat "probleem" is op deze Ducati dus niet aanwezig en dus lijkt het me zeker te doen.

Zelf wel geen fan van de hele vormgeving maar wel een leuk probeersel
    In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Weekje met de Ducati Scrambler Icon rondgebold. Tekst en foto's op https://jeanlemotard.wordpress.com/2...scramber-icon/

Comment

Dienen krak van't dorp hiernaast, Krugger, heeft daar een zeer vette editie van gemaatk

Ik moet wel zeggen, dat ik een pak meer hipsters dacht te zien rondhangen bij mijn dealer, na de introductie bij de Scrambler, maar dat valt nog goed mee ... en ze verkopen als zoete broodjes.
        2011 Kawasaki Z1000SX (black)
        2013 Pixel Carpet (rainbow)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janl Bekijk Berichten
          Weekje met de Ducati Scrambler Icon rondgebold. Tekst en foto's op https://jeanlemotard.wordpress.com/2...scramber-icon/
          ......In files en stadsverkeer is deze nervositeit hoe dan ook too much............
          Dat zeggen ze van mijne SMT ook. De kenners noemen zoiets..................karakter

Comment

Bwa ...
            Ik rij nu met een Speed Triple. Hoef je ook weinig gas open te draaien om vooruit te vliegen, maar toch een pak aangenamer in stadsverkeer dan de Scrambler. Bij de Scrambler is het me te veel on/off. Ik zou dit eerder slecht afgesteld noemen ipv karakter Zou me niks verwonderen als Ducati dit bij een update aanpast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NATAS
              gaan doet dat wel, net zoals wij hier met een hypermotard, ktm990, Z1000, cb1000r offroad gingen ploeteren
              aan te reden is dat niet, dan koop ik voor minder geld wel een deftige enduro
              Inderdaad, ik denk dat deze populair is bij mensen die beginnen motor te rijden, of "hip" willen uitbollen. Maar ik kan natuurlijk volledig mis zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janl Bekijk Berichten
                Bwa ...
                Ik rij nu met een Speed Triple. Hoef je ook weinig gas open te draaien om vooruit te vliegen, maar toch een pak aangenamer in stadsverkeer dan de Scrambler. Bij de Scrambler is het me te veel on/off. Ik zou dit eerder slecht afgesteld noemen ipv karakter Zou me niks verwonderen als Ducati dit bij een update aanpast.
                Gij hebt duidelijk nog niet met een SMT gereden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy Bekijk Berichten
                  Gij hebt duidelijk nog niet met een SMT gereden
                  Scherpe analyse

Comment

Working...