Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Caferacers.... in Duitsland?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Caferacers.... in Duitsland?

    Een hersenscheet van mij, een liefde voor, een gedachte:

    beginnen met de hersenscheet:
    Ik wil een motor ombouwen naar cafe racer..;

    gaande naar een liefde voor:
    Bochten en rijden in het land der Duitsche menschen.

    een gedachte:
    Als een niet gekeurd uitlaat al miserie is, wat doen ze daar met een cafe racer?

    stel de caferacer is opgebouwd met gekeurde onderdelen:
    (uitlaat / lucht filter / spiegels /pinkers / stuur /...)
    Maar wel aanpassing aan het frame (stukje wegslijpen en dichtlassen).
    ()

    Of komen mensen met zo'n caferacer de grenzen niet over, en stel ik dus domme/onmogelijk vragen?
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

  • #2
    Geen idee.

    Duitsland heeft wel een praktischer wettelijk kader daar rond.
    Daar kan je (dacht ik toch) elk custom bouwsel laten TUV testen, en dit voor een relatief schappelijke prijs (vs wat dat in Belgiƫ kost).
    Dat is toch hetgeen ik me ervan herinner.

    Met Google geraak je wel verder denk ik.
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)
    2013 Pixel Carpet (rainbow)

    Braaaaaaaap braaaaaaap

    Comment


    • #3
      Als je zorgt voor een deftige gekeurde uitlaat en verlichting met E-keur verwacht ik geen problemen.
      Er rijden daar ook heel wat zwaar verbouwde streetfighters rond,al moeten die uiteraard TUV gekeurd zijn.
      Maar dat kunnen ze van een buitenlander niet eisen.
      BOCHTENPIKKER

      Comment

      Working...
      X