Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Triumph t120

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Triumph t120

Na een zware zoektocht naar de ideale moto voor mij, kom ik toch weer steeds uit bij een bonneville.
    Ik vind hem gewoon te schoon, spijt zou mijn deel zijn moest ik voor iets anders gaan

heeft iemand hier ervaring met de t120?
    Ik zou deze willen nemen ipv de t100 vermits de 1200 toch iets comfortabeler is voor langere afstanden, er zitten ook standaard een aantal dingen op die me wel interessant lijken.

Die black edition vind ik prachtig:

IMG_0090.jpg

ff wachten tot cowboy terug is van vakantie. Hij heeft ze allemaal testgereden en samen met zijn vrouw beide voor zo'n T120 gekozen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door adventurer Bekijk Berichten
      ff wachten tot cowboy terug is van vakantie. Hij heeft ze allemaal testgereden en samen met zijn vrouw beide voor zo'n T120 gekozen..
      Maar ik wil niet wachten
      Ik wil rijden!!

Comment

Dan ga je toch rijden, dan weet je het
        Yamaha Fazer 600 2001 (de swette)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freejerre Bekijk Berichten
          Maar ik wil niet wachten
          Ik wil rijden!!

Kopen die handel. Simpel, toch?

Comment

Ik weet het.
            Maar die pippo's van het herenthoutse gemeentehuis zijn nooit open. Dus ik moet wachten tot maandag om m'n rijbewijs te gaan halen....

Ik heb ondertussen die moto al duizend keer online geconfigureerd naar mijn zin en al alle review-filmpjes gezien die te vinden zijn.

Comment

Jommeja…

Zelfs al gaat gij maandag uw rijbewijs halen... dan nog zijt ge niet met die Triumph aan het bollen he...

Een motorwinkel is geen supermarkt he.

Als je die motor (snel) wil zou ik niet te lang wachten om te bestellen.

Comment

Jommeja…

Zelfs al gaat gij maandag uw rijbewijs halen... dan nog zijt ge niet met die Triumph aan het bollen he...

Mijn gedacht!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten

Mijn gedacht!
                  Yamaha Fazer 600 2001 (de swette)

Comment

Ik weet het.
                    Maar die pippo's van het herenthoutse gemeentehuis zijn nooit open. Dus ik moet wachten tot maandag om m'n rijbewijs te gaan halen....

Ik heb ondertussen die moto al duizend keer online geconfigureerd naar mijn zin en al alle review-filmpjes gezien die te vinden zijn.
                    The evocative sound of a Triumph twin, sunshine, crashing waves, campfires, surfing, friends... life couldn't get any better, could it? We put on our marketi...

Deze ook al?
                    Mt-09 Sport tracker '15

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jimmeh Bekijk Berichten
                      "The gearbox is a box full of neutrals."
                      Eigenlijk nog nooit zo'n positieve review over zoveel negatieve dingen gezien

Comment

Jommeja…

3 weken wachten zei de verdeler, valt nog goed mee.
                        Maar eerst de testrit afwachten voor ik iets bestel

Oorspronkelijk geplaatst door jimmeh Bekijk Berichten

Comment

3 weken wachten zei de verdeler, valt nog goed mee.
                          Maar eerst de testrit afwachten voor ik iets bestel

Ga jij mogen testrijden?

Bij veel dealers is het een njet met zo'n jong rijbewijs.

Comment

Ga jij mogen testrijden?
                            Bij veel dealers is het een njet met zo'n jong rijbewijs.
                            Uw grootmoeder sturen... die mag met alles rijden.
                            En dan achter de hoek omwisselen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ECHELON Bekijk Berichten
                              Uw grootmoeder sturen... die mag met alles rijden.
                              En dan achter de hoek omwisselen

Kan allemaal... maar dikwijls laten ze u een papier tekenen als je met een testmotor de baan op gaat. Dus als oma tekent en kleinzoon rijdt en crasht... dan vrees ik dat het er niet goed uit ziet. En het kan altijd he... de eerste fonkelnieuwe Goldwing 2018 van F&J is ook gecrasht tijdens een testrit.

Soit, hopelijk voor TS dat hij wel mag testen bij de dealer... zonder stiekem gedoe is altijd beter.

Comment

Working...
                              X