Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Yamaha FZ6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Yamaha FZ6

Ik vond dat deze hier zeker niet mocht ontbreken!
    Nie toevallig omdat ik er zo eentje bezit zeker...
    Ik moet wel zeggen dat ik er nog niet echt veel ben tegengekomen
    die dezelfde smaak hebben van mij

Zal hier straks even een paar foto's proberen plaatsen!

Leuke moto moet ik wel zeggen, ne naked bike 600 dus (motor afgeleid van R6) die nog redelijk jong van geest is. Nieuw model van vorig jaar!
    Een goeie aanrader voor mensen die graag een "nakedbike" kopen als eerste motor!

En, zijn er hier nog mensen met een FZ6, en wat zijn jullie bevindingen?!

Greetzzzzz
    In den beginne was er niets.. en 't is dan nog ontploft ook!

Ik heb er ook voor gestaan verleden jaar, maar heb toch maar voor de R6 gekozen

Wat ik wel mooier vind aan de FZ6 is de under-seat pipe. Maar hij zat voor mij niet sportief genoeg.

Succes ermee en misschien tot op een of ander treffen !
    Mvg

Joe
    http://www.joebar.be

Comment

Prachtmotor, en nog mooier met de 4-delige uitlaat van Laser erop

Greetzzz

Sanka

Oorspronkelijk geplaatst door kennithds

Leuke moto moet ik wel zeggen, ne naked bike 600 dus (motor afgeleid van R6) die nog redelijk jong van geest is. Nieuw model van vorig jaar!
      Een goeie aanrader voor mensen die graag een "nakedbike" kopen als eerste motor!

Greetzzzzz
      Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

Een fotoke zoals beloofd...

Styling TIP voor de FZ6 rijders:
        - Het enige wat mij enorm stoorde toen ik mijn moto net had, was de plaats van de claxon op het chassis. (Rechtsboven de radiator...)
        Wat ik dus heb gedaan als oplossing is gewoon het plaatje waarop de claxon gemonteerd staat naar onder omgedraaid zodat hij onzichtbaar achter de radiator komt te zitten. Véél mooier en een even goede werking!

In den beginne was er niets.. en 't is dan nog ontploft ook!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kennithds

Greetzzzzz
          Hallo,

toffe bike ... mooi gestyled. Enig minpunt vond ik de gewone rechte achterbrug. Ik rij zelf met een FZ1 en ik hou enorm van het concept van de FZ serie. Ik hoop allessinds dat de nieuwe 1000 weg zal hebben van de FZ6.

mvg

Stef

Comment

oh, de nieuwe fazer1000... voila... een kopietje van mijn dromen....

Comment

Heel mooi machineke !!! Zal toch eens voor de volgende naar yamaha moeten gaan kijken ... vind die van steffz1 ook zo'n mooi slank ding ... en heb het dan niet over zijn vriendin maar over zijn fazerke
              2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door transalpje
                Heel mooi machineke !!! Zal toch eens voor de volgende naar yamaha moeten gaan kijken ... vind die van steffz1 ook zo'n mooi slank ding ... en heb het dan niet over zijn vriendin maar over zijn fazerke
                effi ter verduidelijking hé... dat machientje bestaat niet, maar er werd begin 2004 heel wat gespeculeerd omtrent de komst van de 2005 versie (inclusief foto's zoals je hierboven kan zien)...
                Ik hoop/droom dus dat er nog zo'n FZS1000 zal komen... maar 'k vrees dat het niet voor direct zal zijn (ze gaan geen goedkope naked R1 uitbrengen hé)

....maar we blijven dromen...

Comment

Had het over de FZ6 ;-)
                  2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Inderdaad prachtige motor , nu nog een USD gelijk de CB600 en hij is helemaal AF !

Die dingen zijn ook redelijk goed geprijsd voor 't moment hé !
                    You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

[quote="transalpje"]Had het over de FZ6 ]

DOH...

Comment

Inderdaad, mooie naked bike.

Heb er inderdaad nog niet veel zien rijden. Mijn voorkeur ging echter naar de gekuipte versie waar er tegenwoordig al een hele boel van rondrijden.
                        [font=Times New Roman][/font] [font=Times New Roman]R1 (2006) 175pk [/font]

[font=Times New Roman][/font]
                        [font=Times New Roman]1) FZ6 FAZER GT (2004)[/font]
                        [font=Times New Roman]2) R1 (2006)[/font]

"Once you have tasted flight, you'll walk the earth with your eyes turned skywards, for there you've been and there you long for"

Comment

Working...
                        X