Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bandit 600 ervaringen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• bandit 600 ervaringen

ik ben op zoek naar een nieuwe moto. Ik ben wel een suzuki fan en bandit zegt mij wel wat maar ik zou graag een 1200 hebben maar ja duur he. Nu ene 600 gevonden van 2001 10000km perfect in orde voor 4500 euro . Een paar man hebben mij ene 600 al afgeraden wegens geen vermogen.(zeg wel er bij dat die mannen op ene RF900 rijden) nu zou ik graag een paar rijreacties van jullie krijgen. Heb je ooit op zo ene gereden vertel het mij please.
    mercikes
    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Ik ken Guy van moto's goossens, en als der iemand bij hem komt om ne moto te kopen dan probeerd die altijd om nen bandit aan de mensen te verkopen. De dingen die hij al op nen bandit heeft gedaan, zijn nimeer te beschrijven. Hij verteld me dan ook elke keer dat dat de beste moto is, dat voor ne vent die t'is eender welke moto kan hebben, zal em toch ni aant liegen zijn denk ik. Als je dan toch al Suzuki-minded bent...

Comment

Twee maten van mij (broers) hebben er alletwee ene gehad (ne 600) en waren er super tevreden van. Den 1200 is de beste wheelie bike die ge u kunt voorstellen maar ik zou het persoonlijk zelf ni moeten hebben omdat het ni aangenaam rijden is boven de 160 km/uur. Te veel wind en geen bescherming is ni leuk rijden voor mij, maar voor de rest is het echt een hele goeie moto!! Die prijs van die 600 zou je toch wel naar beneden moeten kunnen krijgen meen ik, ge moet maar eens checken wat die cataloog nog staan en dan afdingen. Ik zou eerder voor ne gsxr srad gaan, ne 600 of 750. Ik weet trouwens nog ne 750 te koop van ne maat van mij, als ge geinteresseerd bent dan laat je maar iet weten ok?? Anders veel geluk met deze moeilijke beslissing.

Peace out!!

Comment

ik zou nooit nog een 600 kopen, je bent dat na 2 maanden al beu, neem het van mij aan
        groetjes !!!!!

duc4ever

Comment

hey,zal best wel een plezant machientje zijn,en om te leren rijden,stunten en gek doen ook wel,maar de tweedehands prijs schommeld zo rond de 3000 eur,dus beetje duur

Comment

persoonlijke mening: ga dan voor een SVtje, 2 cilinder, mooie sound, koppel en verveeld niet zo snel (een bandit ziet er ook zo saai uit.)
            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

ik doe mee met beulke, ik heb op beiden gereden, en er is geen vergelijk mogelijk: ze zijn allebei krek even rap, maar de esvee is zo veel mooier, klinkt zoveel beter, en rijdt zoveel beter!
              en nen esvee raakt ge nie rap beu, da's zeker (ge kunt er zelfs gemakkelijk mee op circuit als ge dat wilt)
              http://www.mojomoto.be/logo.gif

Comment

SV is the way to go!
                Mijn lief heeft er ook ene en ik rij er ook geregeld op (de mijne zit nog nie helemaal terug in elkaar) en 't is een fantastisch motooke!
                Koppel genoeg en dat ding rijdt gewoon fantastisch!

BTW Jan, Welkom
                [img]http://postwhore.own3doutput.com/alb...iantfinger.gif[/img]

Comment

ik heb 2 weekends geleden een testrit gemaakt op een SV1000 en idd WAT EEN MACHINE!! :biggrin: trekken als de beesten en ik vond dat de wind meeviel tov mijn gsxf'ke.
                  Ik ben ook aan het twijfelen tussen een bandit1200 of de sv...Ik heb nog niet op de bandit gereden.
                  Ivm de bandit, ik vind toch niet dat hij een "saai" uiterlijk heeft, maar de SV...Wat een kontje! Ik denk dat ik terug verliefd wordt!:tongue:
                  Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wreckah
                    ik doe mee met beulke, ik heb op beiden gereden, en er is geen vergelijk mogelijk: ze zijn allebei krek even rap, maar de esvee is zo veel mooier, klinkt zoveel beter, en rijdt zoveel beter!
                    en nen esvee raakt ge nie rap beu, da's zeker (ge kunt er zelfs gemakkelijk mee op circuit als ge dat wilt)
                    hehe klopt, vriend van mij gebruikt een sv 650 op het circuit. op croix komen ze hem enkel voorbij op het rechte stuk (ze: cbr600, zx6r, fireblade, R1,.......)
                    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Persoonlijk heb ik ne Bandit 1200N. Ge kunt u beter ne 1200 kopen dan zo'n 600tje want ge moet echt niet veel meer betalen voor een okkasie 1200 dan de 4500€ die ge nu wilt uitgeven. Den 1200 zult ge niet rap beu worden maar dat kunt ge niet van zijn kleine broertje zeggen.

Greetz

Comment

heel toffe tufkes,heb er zo 2 gehad,ne 600 en ne 1200

maar 4500 euro voor ene van 2001,4000euro zal wel genoeg zijn,dan zeker kopen!

Comment

Ik heb een SV 650 gehad en heb nu net een nieuwe bandit 600 gekocht.
                          De SV is heel fijn voor koppel,maar de bandit gaat toch beter.ben er zeer tevreden van.De 1200 is natuurlijk weer beter maar voor een 600 gaat die nieuwe bandit toch goed vooruit.Ik heb het voornamelijk gedaan voor de prijs,5400€ voor ene nieuwe bandit 600 dus vond ik het te gek om 4000-4500€ uit te geven voor ne occasie

Comment

Het blijft een cliché, mannen.
                            Als ge op zoek zijt naar nen okkasie moet ge geduld hebben, veel rondkijken en dan vindt ge altijd koopkes. Ge vindt natuurlijk ook pipo's die hunne bike van 4 jaar oud voor de prijs van ne nieuwe willen verkopen.
                            Mensen die dringend geld nodig hebben bezwijken ook al sneller voor een lager bod dan dat ze eigenlijk vragen. Maar ge moet geduld hebben en veel zoeken.

Comment

Ik heb net een Bandit 600 gekocht voor 2400 euro.
                              Van 1995 met 22000 km op den teller.
                              Ik heb er nog niet echt fatsoenlijk op gereden want ik ben namelijk nog bezig met men voorlopig rijbewijs te halen, maar ik denk niet dat ik er spijt van ga krijgen.
                              Is gewoon heel mooi bike'ske.
                              En prijs-kwaliteit is super.
                              Suzuki Bandit 600

Comment

Working...
                              X