Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MaXaN's bike

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• MaXaN's bike

Mijn Black beauty, "Blacky"

http://groups.msn.com/HondaHornetBel...oto&PhotoID=53

ik hoop dat het gelukt is?
    Den Blade is in the paintshop, dus in mei komt daar ook nog wel een fotoke van te voorschijn!

hey,full power?,heb er zelf ook een tijdje mee gereden,beestige machientjes:biggrin:

Comment

Mijn vorige wel, da was nen amerikaan, den deze nen europees. Dus 50 pktjes minder, was wel een vereiste van de toenmalige vriendin, omdat ik met da ander beest tegen de vlakte was gegaan. Life's a bitch and then you marrie one!

Comment

of ist marry??? , allé ja ge weet wel wat ik bedoel é mannen?

Comment

ha,bij mij stond op het papier 100 pk,en de madam was gelukkig:biggrin:

Comment

Ze hebben mij dat ook verteld dat em 100 pk heeft, een paar lekkere belgische DAM's erop en lekker geluidje verzekerd. Veel leuker geluid dan den Fireblade, maar dat is dan ook helemaal iet anders. Daar hangt een MICRON open demper op, wa ni slecht is van geluid, but nothing beats a V-Twin!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaXaN
              , but nothing beats a V-Twin!!!
              gelijk heb je, alleen.... de Max is een V-Four!!!
              een v-twin?? mijn buell vb

close, but no cigar
              tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaXaN
                Ze hebben mij dat ook verteld dat em 100 pk heeft, een paar lekkere belgische DAM's erop en lekker geluidje verzekerd. Veel leuker geluid dan den Fireblade, maar dat is dan ook helemaal iet anders. Daar hangt een MICRON open demper op, wa ni slecht is van geluid, but nothing beats a V-Twin!!!
                Idd een V-twin geeft een lekkere "Grommel", maar ik vind dat een goei dikke viercilinder toch een lekkerder geluidje geeft! (Nie kwaad zijn, ik vind het alletwee tof!:tongue: )

PS: mijn meisje heeft er geen affaire mee hoeveel pk's da heeft, da is mijn zaak, als ik maar voorzichtig en "stillekes" rij!(Niet dus!)
                Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

Working...
                X