Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fz-8, iemand?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Fz-8, iemand?

Zijn er hier nog fz8 rijders?
    Heb mij vorig jaar ne nieuwe aangeschaft na een paar jaar met racers te hebben gereden.
    Die zenuwachtige moto en bestuurder die altijd maar sneller wou, was ik wat beu en heb dan maar besloten een naked bike te kopen met pit, maar ook
    ni te ( voor bovenstaande feit, dus gene fz1). En ik moet zeggen, heb er nog geen enkele moment spijt van, ok misschien in de regen, want op ne naked is het 0,0 bescherming, maar da neem ik er graag bij.
    Power en koppel genoeg voor de openbare weg en toch nog sportief te rijden.
    Heb momenteel de nummerplaathouder taartenschep vervangen door een ermax plaathouder, uitlaat lv one carbon, fz8 sliders, bar-end spiegels.
    Planning is voorlopig luimoto seat , r6 gashendel en ..... Er zal nog wel wat volgen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Fz-8, iemand?

Hi, heb ook getwijfeld om een fz8 te kopen.
    Eerst bij Lammens eens gaan testrijden omdat die beide binnen staan had.

Eerst de 8 gereden en dan de 1... en vol overtuiging voor de 1 gegaan! Verschil was te groot vond ik, vooral in trekkracht... Voor de rest weinig verschil! mooie motor!

Comment

Re: Fz-8, iemand?

Ik heb vorig jaar ook een testritje gemaakt met die FZ8 van Lammens. Ik vond het verschil met mijn toenmalige FSZ6 eigenlijk ook teleurstellend klein...
      Nuja, uiteindelijk was er toch budget tekort en ben ik voor een 2e hands R6 gegaan
      Fazer '02 - R6 2000 (gesneuveld) - TL1000S '97 (te koop) - SMT '09

Comment

Working...
      X