Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Street triple kopen, welke km stand?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Street triple kopen, welke km stand?

Goedenavond allemaal,

Ik wil een street triple gaan kopen, nu heb ik een mooie gevonden echter deze heeft 50.000 km gelopen. Bouwjaar 2008. Verder is hij geheel origineel en hij ziet er goed onderhouden uit!

Nu is mijn vraag. Heeft iemand ervaringen met deze km standen? Wat zijn de gevaren...? Of kan ik er voorlopig nog goed mee rijden zonder gekke mankementen?

Allemaal bedankt vast!!

Re: Street triple kopen, welke km stand?

50000 km is veel.. maar je weet nooit of er iets mee is he.. kan nog tien jaar mee gaan of nog tien dagen.
    riding = religion

Comment

ja en nee,
      da kunde zo simpel ni eventjes zeggen
      maar die kan gerust in betere staat zijn dan eene met 10.000km, hangt er veel vanaf hoe er mee is omgegaan

constant rijden is ook beter voor de levensduur dan maar heel weinig km's per jaar

er zijn moto's zat die dik over de 100.000km gaan
      Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Oke,

Zijn er wel punten om op te letten?
        Zoals ik al aangaf oogt hij goed, schoon en goed onderhouden.

Het blok enzo zou toch veel en veel langer mee moeten gaan?

Bedankt vast allemaal!

Comment

een motorblok van een motor is zwakker dan dat van een auto
          maar 50000 zou geen enkel probleem moeten zijn normaal gezien
          Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Vandaag lukkep zijne varadero gezien met 200 000+

Maw, alles kan...

Verstuurd van mijn HTC Wildfire S A510e met Tapatalk
            Take care upstairs Joeri!!!!

Comment

Ik zou hem niet kopen. Gezien de lage ouderdom zal hij wellicht te veel geld gaan, ondanks de hoge kms...
              Een motorblok zal in theorie heel wat meer aan kunnen, maar dat is echt wel theorie. Hou in deze ook rekening dat het ook voor U zeer moeilijk zal zijn om er later eventueel ook nog vanaf te raken! Als het een superkoopje is en je bent niet geschikt om heel veel kms te rijden dan kan je het in overweging nemen, anders laten staan.

Comment

Alles gaat afhangen van de prijs die ge er nog voor moet betalen. Want wanneer gij hem gaat verkopen, hoeveel kms heeft hij dan?

Dus gaat die spotgoedkoop weg, dan zeker doen, maar ligt hij rond dezelfde prijs van anderen met 10000 km, dan zou ik hem zeker ni kopen. Voor die ge opnoemt, denk ik eerder aan max €3500-€4000.
                I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

als je effe op 2dehands ofzo gaat kijken vind je street triple's genoeg om 1 te vinden met wat minder kmers op de teller
                  http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... pl=&pc_id=
                  zou gaan voor 1tje net boven de 20.000km en vragen of ie zijn onderhoud gekregen geeft (vraag factuur ofzo) dan zijn de grootste kosten eigenlijk gedaan (kleppen regelen )

Comment

Zoals vele hier zeggen...afhankelijk van wat ze er voor vragen.

Is 50.000km teveel? nope,mits goe onderhouden kan je daar meer geluk mee hebben dan eentje met 20.000km.
                    Ik heb weet van mannen die met motoren rijden met meer kilometers en die rijden ook nog rond hoor.

Waarom het zo de mode is bij motards om hunne moto weg te doen rond de 20.000km da snap ik niet
                    Precies of dienen blok heeft dan zijne beste tijd gehad ???
                    Ja...mischien als ge konstant in het rood ligt te rijden,maar vermoed dat ge dan ook geen 50.000km haalt

Maar hou inderdaad wel rekening met een lage verkoopprijs indien gij hem terug wilt verkopen

Comment

bluebandit: de gemiddelde belgische motard rijdt maar een 3000-4000km
                      daarmee dat velen aan lage km-standen hun motor wegdoen

probleem met hoge km-stand is de verkoopwaarde en iemand vinden die hem wilt kopen

Comment

3000-4000km met ne moto ...amaai dan zou ik er dees jaar alleen al 6 moeten kopen hebben

Ale ja...ik heb de mijne ook gekocht met 2500km op den teller...dan is em nog nie eens deftig ingereden
                        Snapt ge niet he

Comment

Het probleem is meestal niet dat ne moto dan versleten is. Thans doet er wel een gerucht de ronde da racemoto's versleten zouden zijn op 50000km, maar daar gelooff ik zelf niet in.

Het is nu eenmaal zo dat de waarde van een moto drastisch daalt en als hij dan nog een veel kms heeft, geraakt ge er nauwelijks nog vanaf. Mede omdat er veel zijn met minder kms.

Als ik ne occasie koop, hou ik daar ook rekening mee. Er stonden er op het net voor €600-700 minder met meer dan 20000km. Ok, ik heb da bedrag meer betaald, maar hij had er 4700km. Tegen da ik die verkoop, heeft die mss 35000km wat nog verkoopbaar is. Zo ne andere zou aan de 50000km of meer zitten, waardoor ge direct een pak minder terug krijgt, of er zelfs niet vanaf geraakt.
                          I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bluebanditdave
                            3000-4000km met ne moto ...amaai dan zou ik er dees jaar alleen al 6 moeten kopen hebben

Ale ja...ik heb de mijne ook gekocht met 2500km op den teller...dan is em nog nie eens deftig ingereden
                            Snapt ge niet he
                            inderdaad, ik stel me der soms ook vragen bij
                            zou dan liever eene hebbe met iets meer km's dan eene die amper een paar duizend km's heeft na enkele jaren (onderhoud, inrijden, ...?)

Comment

Makkelijker wordt het er niet op :-)

Maar inderdaad, als er dadelijk 80.000 km op staat na een paar jaar dan is hij niets meer waard natuurlijk.

Ik ga er niet uit geraken denk ik.

Comment

Working...
                              X