Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ktm duke 125

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ktm duke 125

Beste allen,

Ik ben nieuw in het motorwereldje en overweeg om een ktm duke 125 te kopen ipv een goedkoop autootje.
    Zijn hier leden die ervaringen hebben met dergelijke moto's?

Ik weet dat dit maar 125cc is, dat daar geen topdingen van te verwachten zijn, maar aangezien ik ook niet gewoon ben op een grote moto te rijden, lijkt me dit een ideale opstapper. (Ik rijd nu wel met een 125cc Jincheng singa)

Meningen, ervaringen,... Ik hoor het graag!

Alvast bedankt!

Oorspronkelijk geplaatst door macl Bekijk Berichten
    Beste allen,

Ik ben nieuw in het motorwereldje en overweeg om een ktm duke 125 te kopen ipv een goedkoop autootje.

Ik weet dat dit maar 125cc is, dat daar geen topdingen van te verwachten zijn, maar aangezien ik ook niet gewoon ben op een grote moto te rijden, lijkt me dit een ideale opstapper. (Ik rijd nu wel met een 125cc Jincheng singa)

Alvast bedankt!
    Nu heb ik nog nooit gereden met den duke 125, maar wel eens op gezeten. Zelfs met 1.90m zat ik nog niet zo onconfortabel.
    Ik heb mensen den duke al zien zwieren en doen dat het de lieve lust heeft en blijkbaar zit er toch een beetje pit achter.
    Alleen stel ik me de vraag of je die 125 niet te rap beu zal zijn. Ik denk dat je mooie 2'de handse 600/700cc's kan vinden voor dezelfde prijs als een nieuwe Duke 125. Als je niet voor een motorijbewijs wil gaan dan denk ik dat jet toch veel plezier aan den Duke zal hebben.
    Dec 2009 Yamaha XT660X.
    QUOTE: Trouwens kuipen zijn voor mietjes die bang zijn voor de wind ... hahaha ©Speedofiel
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
    **You will be missed Tommy**/**You will be missed Cathy**

Comment

Beste allen,

Alvast bedankt!
      Ieder zijn smaak, ktm duke 125 goeie keuze en ziet er leuk uit. Heb wel ervaringen met KTM maar niet met de 125cc.