Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MV Agusta Brutale 675

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• MV Agusta Brutale 675

Ik was al langer aan't denken wat nu m'n volgende moto gaat worden. Al veel mooie dingen gezien, maar nog niets waarvan ge direct zoiets hebt van dat is hem.

Tot ik deze tegen kwam :

mvbrutale675_1.jpg

Veel meer PK's dan wat ik nu heb, meer koppel en nog lichter ook
    Het is eigenlijk de F3 uitgekleed, dus hetzelfde sportieve chassis.

En zelfs de nieuwprijs vind ik nog best redelijk. Maar misschien toch maar wachten op een tweedehands zodat de kinderziektes wat bekend geraken.

Mmm, keuzes maken, moeilijk ...

Alleen dat nummerplaathouderding gaat eraf, dat vind ik maar niets. Daar verzin ik wel iets anders voor
    Kawasaki ER6-f 2008 - For sale
    MV Agusta Brutale 800 2013

knap he, diene zou ook wel is de volgende kunnen worden
    Current Bike: Ducati Multistrada 950S

Comment

Dit vind ik nu ook een lekkere ding! Man man
      En volgens de test in Motorwereld is het als seks met kleren aan. Niet het echte gevoel(lees: perfecte machine) ,door de digitale gasrespons die voor een kleine vertraging zorgt, maar toch nog altijd zeer lekker!
      If i had the money!
      08- GSX 750 F '00

Comment

om van te kwijlen
        vet speeltje
        Suzuki Bandit GSF600S '01
        Suzuki GSX1400 '02

Comment

altijd al een zwak gehad voor mv agusta.

Zal binnenkort eens een testrit aanvragen voor de brutale.
          Faith divides us Death unites us.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lawrence84 Bekijk Berichten
            altijd al een zwak gehad voor mv agusta.

Zal binnenkort eens een testrit aanvragen voor de brutale.
            Niet doen ... je wilt niet meer met de Streetfighter dan ...

Ma ik weet wel iemand voor je Duc dan.

Brutale is soepeler dan de Streetfighter maar toch nog meer dan genoeg Italiaans temperament.
            Heb eens gereden met de 1090R in 2010 maar uiteindelijk gekozen voor de F4 van 2010 toens.
            Had daarvoor ook gereden met een 910S ... foeking hell wat een ding, echt brutaal !!!
            [FONT=Book Antiqua]Yamaha FZR 600, FireBlade MY 1994, FireBlade Repsol MY 2005, Honda Varadero, FireBlade MY 2008, Harley Night Rod MY 2008, MV Agusta F4 MY 2010, Duc StreetFighter 1098 S MY 2010, KTM 1290 SuperAdventure T MY 2016, Mv Agusta Brutale 1090 RR MY 2011, BMW R1250 GS MY 2020[/FONT]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JollyRoger Bekijk Berichten
              Niet doen ... je wilt niet meer met de Streetfighter dan ...

Ma ik weet wel iemand voor je Duc dan.

Brutale is soepeler dan de Streetfighter maar toch nog meer dan genoeg Italiaans temperament.
              Heb eens gereden met de 1090R in 2010 maar uiteindelijk gekozen voor de F4 van 2010 toens.
              Had daarvoor ook gereden met een 910S ... foeking hell wat een ding, echt brutaal !!!
              Reed vroeger dikwijls samen met iemand op een Brutale.. Het geluid , design etc... van die moto's is fenomenaal gewoon.
              Maar of ik m'n Streetfighter zou wegdoen ?? Vrees ervoor

F4 ?? Verdomme man zijn prachtige moto's. Ga eens naar een verdeler van Mv Agusta gaan en een testrit aanvragen.
              Heb er nog nooit opgezeten.. En dat voor iemand die een serieus zwak heeft voor Mv Agusta ?? Zou nie mogen hé
              Faith divides us Death unites us.

Comment

da ga ik ni doen, anders ga ik nimeer met de mijne willen rijden
                Current Bike: Ducati Multistrada 950S

Comment

Heel schoon en plezante moto's maar zo spijtig dat die dingen altijd kapot gaan ,miserie miserie !
                  performance-industries, H-D/Buell repair-customshop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Performance-Industries Bekijk Berichten
                    Heel schoon en plezante moto's maar zo spijtig dat die dingen altijd kapot gaan ,miserie miserie !
                    Dat is een van de redenen die me wat tegenhoud om er gewoon direct ene te kopen, maar het valt voor de nieuwe 3 cilinder modellen nog best goed mee heb ik de indruk. Ik kijk regelmatig op het MV forum en echt grote problemen worden daar nog niet gemeld. Gewoon afwerking die niet 100% gedaan is in de fabriek (vijzen dus nakijken en vastzetten, zien dat alle electrische draden goed vastzitten en afgeplakt zijn). Ok, zou niet mogen, maar niets wat je met een avondje werk zelf in orde kan brengen.
                    Kawasaki ER6-f 2008 - For sale
                    MV Agusta Brutale 800 2013

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Wouter_ Bekijk Berichten
                      Dit vind ik nu ook een lekkere ding! Man man
                      En volgens de test in Motorwereld is het als seks met kleren aan. Niet het echte gevoel(lees: perfecte machine) ,door de digitale gasrespons die voor een kleine vertraging zorgt, maar toch nog altijd zeer lekker!
                      If i had the money!
                      Als dat seks is met je broek nog dicht, moet dat een smerige rit zijn

Vind het ook een hele mooie moto, maar hier en daar is de afwerking niet echt top. Die gasreactie idd wat raar.
                      Je zou beter af zijn met een Street Triple, maar deze ziet er toch wel stukken beter uit
                      Triumph Street Triple R '16 | Triumph Street Triple '13 (RIP) | Ducati 900 Superlight MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 (bouwpakket)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DME3 Bekijk Berichten
                        Als dat seks is met je broek nog dicht, moet dat een smerige rit zijn

Vind het ook een hele mooie moto, maar hier en daar is de afwerking niet echt top. Die gasreactie idd wat raar.
                        Je zou beter af zijn met een Street Triple, maar deze ziet er toch wel stukken beter uit
                        Dat zal wel niet hé want dat is dat per definitie toch geen seks maar een hele hoop schuren! Pants on fire!
                        Vetzakske!
                        ONTOPIC: geef mij toch maar de Brutale dan de Street Triple ze(al zou ik met die tweede ook ferm content zijn gezien het oude hok waar ik mee rond tuf)!
                        08- GSX 750 F '00

Comment

Op gewone foto's (dus geen pers- of studiofoto's) vond ik hem er wat plastiekerig (of cheap) uitzien..
                          Het design is wel erg knap uiteraard. Motorblok zal ook dik in orde zijn (ah ja 't is een driecilinder !).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Performance-Industries Bekijk Berichten
                            Oorspronkelijk geplaatst door timverhoeven Bekijk Berichten
                            Dat is een van de redenen die me wat tegenhoud om er gewoon direct ene te kopen, maar het valt voor de nieuwe 3 cilinder modellen nog best goed mee heb ik de indruk. Ik kijk regelmatig op het MV forum en echt grote problemen worden daar nog niet gemeld. Gewoon afwerking die niet 100% gedaan is in de fabriek (vijzen dus nakijken en vastzetten, zien dat alle electrische draden goed vastzitten en afgeplakt zijn). Ok, zou niet mogen, maar niets wat je met een avondje werk zelf in orde kan brengen.
                            Geen problemen, eh. Hier in België was een raceteam dat een van de eerste F3's had. Allebei de blokken in no time om zeep. Terug naar het fabriek gehaald. Ook met de eerste geleverde Brutale F3's zijn er problemen geweest waardoor de fabriek genoodzaakt was die terug te roepen en een grondige check-up te doen van degene die nog geleverd moesten worden wegens, ik citeer: "te gevaarlijk om mee te rijden." Zou nu opgelost zijn, maar elkeen die er nu eentje heeft klaagt over de wel zeer bokkige gasrespons op lage toeren.
                            Vind ik voor een fabriek die ondertussen toch redelijk wat ervaring heeft opgebouwd met zijn vorige modellen, en daar een stuk of 5 miljoen updates van heeft gemaakt, niet meer kunnen. Anno 2012 sowieso niet. Maar bon...

Comment

in de laatste motorrijder waren ze er ook ni zo content over.
                              Volgens hen zou de Street triple nog altijd de betere koop zijn.
                              Hoe schoon de brutale ook mag zijn

Comment

Working...
                              X