Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moto Morini's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Moto Morini's

Hoi sinds ik met de Moto Morini rond rij al veel goeie comentaar gehoord over de looks .
    Nu ik ben er heel content van alhoewel ik moet toegeven dat het een italiaan is met "karakter " dus af en toe eens checken of er niks los aan het rammelen is kan geen kwaad ( vb: uitlaat ; versnellingspookje ; darm van radiator ; bout die radiator vast zet aan motor ) .
    Nu ik persoonlijk vind het niet erg want zijn maar kleine zaken die ik met een sleutelke terug vast gezet heb en dat was het .
    Persoonlijk vind ik mijn granpasso dan ook geweldig rijden (zoals iedereen zijn beestje geweldig vind ) . Spel trekt goed door , maak prachtig geluid zelfs met standaard uitlaat (ps : heb geen andere ) En vind hem er dan ook speciaal uitzien want ben tot nu toe nog geen enkele andere tegen gekomen op treffens of gewoon op de baan

Nu vraag ik mij toch af of hier geen moto morini eigenaars zitten ? Mss dat we eens samen kunnen komen met de morini's

LAAT JULLIE HOREN
    Bijgevoegde bestanden

Da blijft hier verdacht stil e
    Ma kom, dan rijd je met iets zeer unieks

Edit: http://www.2dehands.be/motoren/motor...d=&afd=motoren

Last edited by realnuts; vr. 17 aug. '12, 13:44.
    "Perfection is in the mind that makes mistakes"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door realnuts Bekijk Berichten
      Da blijft hier verdacht stil e
      Ma kom, dan rijd je met iets zeer unieks

Edit: http://www.2dehands.be/motoren/motor...d=&afd=motoren

die corsaro's zijn echte bruten om mee te rijden ,heb al van verschijdene gehoord dat ze er niet mee over weg kunnen

Maar denk dat je gelijk zult hebben en ik met een uniek stuk rond rij

Comment

Hoe zit het met de toelevering van wisselstukken en onderhoudsstukken tegenwoordig? De Corsaro stond bovenaan mijn verlanglijstje tot het slechte fabrieksnieuws kwam.
        S1000XR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Antropos Bekijk Berichten
          Hoe zit het met de toelevering van wisselstukken en onderhoudsstukken tegenwoordig? De Corsaro stond bovenaan mijn verlanglijstje tot het slechte fabrieksnieuws kwam.
          eigenlijk iedere dealer van ducati kan u helpen met stukken / onderhoud enz . Je kan zelf de hoofdzetel contacteren en die laten dan de hoofdverdeler in nederland u bellen of e-mailen . Moto morini gaat zelfs zover dat ze hemel op aarde verzetten om je te helpen. Zelfs bij onderhoud is het zo dat ze uw motor komen halen en terug brengen zonder meerkost hoe zot kun je zijn . Nu in belgie nog niks over gehoord maar dat vertelde de grote benelux baas mij (das dus die uit nederland)

Moet wel toegeven dat je hier niet zoveel after market spullen zult vinden zoals pinkers ... maar online valt dat redelijk mee (engeland / duitsland )
          Nu aanpassingen zijn altijd mogelijk é ik ga deze middag nog led lampen in de pinkers steken en das gewoon in te stellen met het dashbord
          zodat ze niet sneller pinken .

Nu voor body stukken moet je toch rekenen op een 2tal weken tegen dat je ze hebt maar tja vind da nog meevallen in deze tijd van non stokage

grtz niko

Comment

Amaaai, da's 200% beter dan ik bij aprilia gewend ben ,
            S1000XR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Antropos Bekijk Berichten
              Amaaai, da's 200% beter dan ik bij aprilia gewend ben ,
              Het zijn idd heel ferme moto's, deze motar is dan ook heel enthousiast

http://www.youtube.com/watch?v=mp2Hr...eature=related
              Comming soon, new trips
              De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
              ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scarver Bekijk Berichten

die kan het wel uitleggen

trek je een wheelie broem vroem op je gemakje en brlelrlrl en dan de hoek om

funny shit

moet je effe test rijden é toch al veel gehoord dat ie zéér nukkerig is in lage toeren en dat ie zéér brut op de gas gaat dus oppassen geblazen

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=JA3Sr...eature=related

ik zie geen koppeling intrekken gewoon effe gas los en terug op en daar gaat het wiel

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=nSVmd4bkfEc
                  Last edited by niko; zo. 19 aug. '12, 12:41.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scarver Bekijk Berichten

Schitterend
                    S1000XR

Comment

http://www.motomorinimotorcycles.eu/index.php

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door niko Bekijk Berichten
                        die corsaro's zijn echte bruten om mee te rijden ,heb al van verschijdene gehoord dat ze er niet mee over weg kunnen

Maar denk dat je gelijk zult hebben en ik met een uniek stuk rond rij
                        zijn geen bruten,ligt toch alleen aan de persoon die er mee rijd.ben al een tijdje aan het kijken naar iets anders maar elke keer,
                        als ik met mijne corsao rij moet ik vaststellen zit gemakelijk(400a500km) genoeg koppel,snel door de bochtjes en verslavend,alleen!je ben snel over je toegelaten snelheid zonder dat je het beseft heb er van de jaar al 7 gekregen de hoogste was 4km de snel
                        je heb gelijk jij rijd met een uniek stuk rond,ben nog geene tegen gekomen laten we anders eens afspreken,zie dat je van gent zijt,ik sint niklaas,ben de hele week thuis(ritje polders)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door luc 1 Bekijk Berichten
                          zijn geen bruten,ligt toch alleen aan de persoon die er mee rijd.ben al een tijdje aan het kijken naar iets anders maar elke keer,
                          als ik met mijne corsao rij moet ik vaststellen zit gemakelijk(400a500km) genoeg koppel,snel door de bochtjes en verslavend,alleen!je ben snel over je toegelaten snelheid zonder dat je het beseft heb er van de jaar al 7 gekregen de hoogste was 4km de snel
                          je heb gelijk jij rijd met een uniek stuk rond,ben nog geene tegen gekomen laten we anders eens afspreken,zie dat je van gent zijt,ik sint niklaas,ben de hele week thuis(ritje polders)

AH toch nog ne MM rijder opt forum
                          Ik nog geen boetes gekregen met de moto alleen maar met de wagen rij nogthans sneller met de moto
                          Ik moet helaas werken maar vanaf donderdag middag ben ik vrij dus laat maar iets weten wanneer we eens tourke doen
                          En ben eigenlijk momenteel woonachtig in balegem das nog een stukje dichter bij sint niklaas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door niko Bekijk Berichten
                            AH toch nog ne MM rijder opt forum
                            Ik nog geen boetes gekregen met de moto alleen maar met de wagen rij nogthans sneller met de moto
                            Ik moet helaas werken maar vanaf donderdag middag ben ik vrij dus laat maar iets weten wanneer we eens tourke doen
                            En ben eigenlijk momenteel woonachtig in balegem das nog een stukje dichter bij sint niklaas
                            donderdag middag is goed.moet wel terug in sint niklaas zijn tegen 18u
                            waar spreken we af richting jou kant (vlaamse ardennen) of mijne speeltuin de polders (nederland)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door luc 1 Bekijk Berichten
                              donderdag middag is goed.moet wel terug in sint niklaas zijn tegen 18u
                              waar spreken we af richting jou kant (vlaamse ardennen) of mijne speeltuin de polders (nederland)
                              is mij gelijk kunnen wel eens nederland doen heb hier al veel rond gereden
                              welk uur spreken we af ?

Comment

Working...
                              X