Hoi sinds ik met de Moto Morini rond rij al veel goeie comentaar gehoord over de looks
.
Nu ik ben er heel content van alhoewel ik moet toegeven dat het een italiaan is met "karakter "
dus af en toe eens checken of er niks los aan het rammelen is kan geen kwaad
( vb: uitlaat ; versnellingspookje ; darm van radiator ; bout die radiator vast zet aan motor ) .
Nu ik persoonlijk vind het niet erg want zijn maar kleine zaken die ik met een sleutelke terug vast gezet heb en dat was het
.
Persoonlijk vind ik mijn granpasso dan ook geweldig rijden (zoals iedereen zijn beestje geweldig vind
) . Spel trekt goed door , maak prachtig geluid zelfs met standaard uitlaat (ps : heb geen andere
) En vind hem er dan ook speciaal uitzien want ben tot nu toe nog geen enkele andere tegen gekomen op treffens of gewoon op de baan 
Nu vraag ik mij toch af of hier geen moto morini eigenaars zitten ? Mss dat we eens samen kunnen komen met de morini's
LAAT JULLIE HOREN

Nu ik ben er heel content van alhoewel ik moet toegeven dat het een italiaan is met "karakter "

Nu ik persoonlijk vind het niet erg want zijn maar kleine zaken die ik met een sleutelke terug vast gezet heb en dat was het

Persoonlijk vind ik mijn granpasso dan ook geweldig rijden (zoals iedereen zijn beestje geweldig vind

Nu vraag ik mij toch af of hier geen moto morini eigenaars zitten ? Mss dat we eens samen kunnen komen met de morini's

LAAT JULLIE HOREN

Comment