Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bandit 2005

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bandit 2005

er circuleren de laatste tijd een hop geruchten over de bandit (model 2005).
    wie weet hier al meer over?
    ik heb een paar foto's gevonden.

sigpic

Ze moeten bij Soes-oek-y, de Z1000 en Z750 toch wel zeer mooie motoren vinden.. :tongue:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peach
      Ze moeten bij Soes-oek-y, de Z1000 en Z750 toch wel zeer mooie motoren vinden.. :tongue:
      die eerste lijkt idd zeer fel op de kawa Z serie
      sigpic

Comment

Ben es benieuwd, zo mogen ze hem hier altijd afzette.
        Suzuki rules
        “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Tis en blijft enkel een computercompositie en blijkbaar hadden de makers inderdaad heel fel de Z750 -Z1000 in gedachte of ontbrak het hen aan creativiteit. Die kont en vooral de manier waarop het achterlicht geplaatst is op die zwarte vind ik wel knap.

Comment

tegenwoordig werken kawasaki en suzuki zeer nauw samen (zie V-strom)

het zou me dus niks verwonderen moesten ze en goedkope copie van de z uitbrengen.
            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

leuke fotosop

Comment

pffft, 'k vind het echt nie schoon.
                ze willen op de kawa's trekken, ma nie helemaal . beter gelaten zoals het was.
                voor mij geen bandit(tenzij hem voor niks of bijna niks is).
                Oprichter 2fast4u 2004
                #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                hoe gekker hoe liever
                -------------------------------------------

Comment

Der zou alleen een bandit 650 gaan komen, de 1200 zou geen vernieuwingen ondergaan.

[align=left:2ra02y16]Suzuki's big-selling bargain Bandit 600 is being upgraded with more grunt for 2005.[/align:2ra02y16]
                  [align=left:2ra02y16]The new GSF650 and GSF650S are just two of a line-up of six new bikes revealed by the firm on Friday, August 27, 2004.[/align:2ra02y16]
                  [align=left:2ra02y16]http://www.motorcyclenews.com/nav?pa...NEWS_NEW-BIKES[/align:2ra02y16]
                  Suzuki rules
                  “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Hmmmm...twijfel twijfel

Ze zijn inderdaad een beetje te hard bij Kawazaki gaan zien.
                    Ze hadden hem gewoon moeten uitbrengen onder andere naam.
                    Deze is gewoon de charme van de originele bandit kwijt.
                    Ik hoop dat het niet te hard deze toer opgaat met de bandit-reeks.
                    Zou zeer spijtig zijn
                    Dan vin ik mijnen bandiet 10 keer mooier
                    Suzuki Bandit 600

Comment

Suzuki heeft enkele jaren geleden, Kawasaki opgekocht! Daarmee dat de kwaliteit van Kawa gestegen is en dat de Suzuki's en Kawa's wat meer op elkaar gaan lijken.
                      [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cornetto
                        Suzuki heeft enkele jaren geleden, Kawasaki opgekocht! Daarmee dat de kwaliteit van Kawa gestegen is en dat de Suzuki's en Kawa's wat meer op elkaar gaan lijken.
                        klopt niet helemaal: ze hebben een samenwerkingsakkoord aangegaan waardoor ze samen stukken kunnen kopen/maken maar vooral ontwikkelen!! om de l-kosten te drukken. Het zijn echt nog 2 aparte fabrieken!!
                        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Working...
                        X