Ook ma ff mijn nieuw speeltje showen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuw speeltje
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frékomt die van bij GSM in Beringen ?
want die heeft geloof ik dezelfde staanSuzuki rules
“Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.â€
Comment
-
GSxr is IN precies
vraagje:
voor de manne(en vrouwen) die een 2de moto aanschaffen en er afwisselend mee gaan rijden... staan die dan op 1 verzekering? zoja, voldoet het van de nummerplaat gewoon over te zetten, of moet je telkens de verzekering op de hoogte brengen/papieren in orde brengen etc...?
ps: paco, gij waart toch niet te spreken over ne 600 en opteerde iedereen toch voor meteen ne 750 te nemen.. vanwaar die keuze nu eig.?:cool
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yvoshkiroGSxr is IN precies
vraagje:
voor de manne(en vrouwen) die een 2de moto aanschaffen en er afwisselend mee gaan rijden... staan die dan op 1 verzekering? zoja, voldoet het van de nummerplaat gewoon over te zetten, of moet je telkens de verzekering op de hoogte brengen/papieren in orde brengen etc...?
ps: paco, gij waart toch niet te spreken over ne 600 en opteerde iedereen toch voor meteen ne 750 te nemen.. vanwaar die keuze nu eig.?:cool
Zou ik ook wel willen weten
Comment
-
tja, voor opt circuit te laten vallen is zoiets wel leuk natuurlijk, mag er niet aan denken dat ik mijn Buell (en paco zijn andere suz) laat vallen op circuit.
(jammer dat ik voor't moment geen cash over heb, huisje kost geld he, anders kocht ik me ook een circuitbike, maar dan wel ne duc of triumph, ik hou nl niet van massa)tis altijd ombouwtijd ....
Comment
-
vraagje:
ps: paco, gij waart toch niet te spreken over ne 600 en opteerde iedereen toch voor meteen ne 750 te nemen.. vanwaar die keuze nu eig.?:coolSuzuki rules
“Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.â€
Comment
-
vraagje:
Suzuki rules
Comment
Comment