Mededeling

Collapse
No announcement yet.

motorsport op vlaamse televisie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• motorsport op vlaamse televisie

POST HIER JULLIE ARGUMENTEN EN MOTIVATIE WAAROM MOTORSPORT OP TELEVISIE MOET OF MAG KOMEN

door achteraf deze url door te sturen naar de juiste mensen op de juiste plaatsen kunnen wa deze der attent op maken dat er hier vraag naar is

iedereen alvast bedankt
    wie ni waagt wie ni wint

motorsport op vlaamse televisie?? lolll

al ooit F1 op ka2 gezien??? die zeveraars kenden er echt helemaal nix van..
    volgens mij waren die F1 op playstation aant spelen en gaven ze daar commentaar over... want het had helemaal nix met de race te maken..
    ik kijk altijd naar TF1 of RTBF... die weten ten minste over wat ze spreken...

Oorspronkelijk geplaatst door thrr
    POST HIER JULLIE ARGUMENTEN EN MOTIVATIE WAAROM MOTORSPORT OP TELEVISIE MOET OF MAG KOMEN

door achteraf deze url door te sturen naar de juiste mensen op de juiste plaatsen kunnen wa deze der attent op maken dat er hier vraag naar is

iedereen alvast bedankt
    wie ni waagt wie ni wint
    I'm not speeding, I'm qualifying!!!
    - When we ride on our enemies -

Comment

motorsport op tv, bestaat da echt :biggrin: Ik ben serieuze voorstander hiervan. Is toch niks zo boeiend als bvb naar de motogp loeren zonder naar assen te moeten gaan of snachts op te staan om da te kunnen zien op andere zenders

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CriZ
        motorsport op vlaamse televisie?? lolll

al ooit F1 op ka2 gezien??? die zeveraars kenden er echt helemaal nix van..
        volgens mij waren die F1 op playstation aant spelen en gaven ze daar commentaar over... want het had helemaal nix met de race te maken..
        ik kijk altijd naar TF1 of RTBF... die weten ten minste over wat ze spreken...

tja moest het al uitgezonden worden zou ik hier deze vraag niet posten

en als niemand iets probeert te forceren zal et er nooit van komen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
          motorsport op tv, bestaat da echt :biggrin: Ik ben serieuze voorstander hiervan. Is toch niks zo boeiend als bvb naar de motogp loeren zonder naar assen te moeten gaan of snachts op te staan om da te kunnen zien op andere zenders

en geloof me der zijn der nog die daarvoor hunne slaap laten
          onder andere den deze:biggrin:

Comment

't is wel nie echt helegaar Vlaams, maar Eurosport zendt toch motodinges uit, nie?

Comment

ja maar wie kan da nog pakken

ma de bedoeling is wel om het op de vlaamse televisie te krijgen

Comment

Er zit wel waarheid in, op de vlaamse zenders trekt hun commentaar op niets...
                Je wordt zenuwachtiger van de commentaar dan van de race..
                dus ik doe zoals de meeste, neem het 's nachts op van een andere zender en soms zet ik ook mijne wekker en kijk ik direct....:tongue:

En ja, er zijn ook meisjes die GP's volgen
                God must love stupid people, he made so many!
                Vikske per sempre !!!!!!

Comment

krijg schijt van commentatoren op eurosport, kijk op de bbc.
                  Ma zou idd nie slecht zijn as het op de vlaamse tv kwam, ma dan wel met goei commentatoren.
                  Suzuki rules
                  “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

idd hier ook een vrouwelijke motorsport-fan( zowel 2 als 4 wielen)
                    Wij hebben hier geen eurosport en da is echt wel balen...
                    dus JA ik ben voorstander van meer, veel meer motorsport op onze vlaamse zenders
                    maar dan wel liefst live en volledig, en niet onderbroken voor voetbal e.d.

greetz
                    kiki
                    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                    maar hou het daar wel proper he mannen.
                    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

zou tof zijn maar ik volg de motogp en superbike op eurosport en die zenden da meerdere keren uit
                      I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevek4
                        zou tof zijn maar ik volg de motogp en superbike op eurosport en die zenden da meerdere keren uit
                        das heel tof voor u maar wij kunnen dat dus ni pakken he (danku telenet )

anders iedereen die geen eurosport heeft elke race naar stevek4 !!!!:biggrin:

Comment

geen probleem iedereen welkom zeg wel met hoeveel da ik genoeg drank in huis heb
                          Oorspronkelijk geplaatst door kiki & Mr. White
                          das heel tof voor u maar wij kunnen dat dus ni pakken he (danku telenet )

anders iedereen die geen eurosport heeft elke race naar stevek4 !!!!:biggrin:
                          I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

Comment

WARME CHOCO MET SLAGROOM !!!!!!

ah nee dan ist al warmer he....

KOUWE COLA MET EEN KOEKSKE !!!!!

Let maar niet op mij kben een beetje blij dat weekend is

Comment

kijk da thuis ook op eurosport, lang leve Diest , waar ze nog aan de motorsport liefhebber denken.

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

Working...
                              X