Mededeling

Collapse
No announcement yet.

info koppelings en remhendel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • info koppelings en remhendel

    Onlangs nog gelezen dat er sport en supersport piloten zijn die op een 2 a 3 tal centimeter van de buitenkant van hun hendels een gaatje door boren.Dit doen ze voor in het geval dat ze een valpartij meemaken,en op een van de hendels vallen ,wat vaak voorvalt,niet de hele hendel afbreekt maar net daar waar deze het zwakste is.NL waar het gat geboord is.Zo kunnen ze vaak nog het hendel gebruiken ook al is het wat korter.vind dit een simpele maar goede oplossing
    [font=Comic Sans MS][/font]

  • #2
    Goed gevonden

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
      Onlangs nog gelezen dat er sport en supersport piloten zijn die op een 2 a 3 tal centimeter van de buitenkant van hun hendels een gaatje door boren.Dit doen ze voor in het geval dat ze een valpartij meemaken,en op een van de hendels vallen ,wat vaak voorvalt,niet de hele hendel afbreekt maar net daar waar deze het zwakste is.NL waar het gat geboord is.Zo kunnen ze vaak nog het hendel gebruiken ook al is het wat korter.vind dit een simpele maar goede oplossing
      Op de meeste moto's is er toch daarvoor een opening gemaakt vanuit het fabriek .Alleziens toch op de mijne
      Okinawa Goyu Ryu

      [font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

      The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

      Comment


      • #4
        de mijne ook heb het al zelf ondervonden
        de moto was omgewaaid en die viel op de remhendel
        gelukkig had die een breeklijn

        nu moet ik alleen maar een hendelke halen anders had het me heel wat meer gekost

        Comment


        • #5
          Klopt. De nieuwe sportmodellen hebben allen in kleine inkeeping in de schakel- en remhendel zodat het uiteinde alleen afbreekt en niet alles forceert.

          Indien je dat niet hebt is een gaatje boren een goed alternatief!



          Greetzzz


          Sanka
          Ik HAAT mensen die hun zin nooit

          Comment


          • #6
            inderdaad juist van die gaatjes staat trouwens uitleg over in motorwereld van april met( gsxr op voorpagina) en nog nuttige tips

            Comment


            • #7
              Telt zoiets ook voor de voetsteuntjes?
              http://img509.imageshack.us/img509/3760/asmallhu3.jpg http://i147.photobucket.com/albums/r...derschrift.jpg http://img509.imageshack.us/img509/3760/asmallhu3.jpg

              A-gang Member

              Comment


              • #8
                Voetsteuntjes plooien normaal toch omhoog?

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
                  Voetsteuntjes plooien normaal toch omhoog?
                  Toch niet bij een val?
                  http://img509.imageshack.us/img509/3760/asmallhu3.jpg http://i147.photobucket.com/albums/r...derschrift.jpg http://img509.imageshack.us/img509/3760/asmallhu3.jpg

                  A-gang Member

                  Comment

                  Working...
                  X