Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kriscoolio's bike!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kriscoolio's bike!!

Haha, eindelijk heb ik een plaatsje op het net gevonden waar ik mijnen black beauty kan plaatsen zodat iedereen hem kan bewonderen!! Enjoy the pics.

http://groups.msn.com/Bikepicswww-2f...hoto&PhotoID=1

Das de eerste!!

http://groups.msn.com/Bikepicswww-2f...hoto&PhotoID=2

En das de tweede!!

En dan last but not least, hoe hij er nu ongeveer uit ziet (met hugger en bellypan, maar met originele uitlaten,....zolder)

http://groups.msn.com/Bikepicswww-2f...hoto&PhotoID=3

Oorspronkelijk geplaatst door Kriscoolio
    Haha, eindelijk heb ik een plaatsje op het net gevonden waar ik mijnen black beauty kan plaatsen zodat iedereen hem kan bewonderen!! Enjoy the pics.

http://groups.msn.com/Bikepicswww-2f...hoto&PhotoID=1

Das de eerste!!

http://groups.msn.com/Bikepicswww-2f...hoto&PhotoID=2

En das de tweede!!

jummie
    kom je ook naar gericke hasselt?
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

Comment

Ik ben aan het denken of ik zou afkomen, in wijnegem gaan jullie ni staan zeker? Ik zie da wel zitten om naar daar effe te komen, rond hoe laat zijn jullie daar ongeveer?

Comment

Ik ben aan het denken of ik zou afkomen, in wijnegem gaan jullie ni staan zeker? Ik zie da wel zitten om naar daar effe te komen, rond hoe laat zijn jullie daar ongeveer?
        ik ben er tot 12 uur(of iets na 12) en dan naar wijnegem en sint niklaas
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

ah ok, het is nu 11.45 ik kan nooit om 12.00 in hasselt zijn dus ik veronderstel da we elkaar zullen treffen in wijnegem, das hier nen boogscheut vandaan voor mij. Cya later!!

Comment

das ne properen bike hé m8!
            Life your life and not someone else's

Comment

Nen TL jong!!!

All right, you ROCK!
              Schoon masjien!
              Al eens op www.tlplanet.com geweest? De site voor alles wat met Tl's te maken heeft.
              Ik heb nen TLR van '99 by the way, ook ne zwarte...

Comment

Yep ik heb de site ontdekt door jou eigenlijk, supercool by the way!!!!:tongue:
                Ben je tevreden van uwe tlr?? Da lijkt mij een beest van ne moto, maar ook handelbaar??!! Ge ziet die veel te weinig rijden tls zowel als tls, terwijl het echt wel super vette v twins zijn met lekker veel torque. Ik ben er in ieder geval zot van en het enige waar ik hem eventueel voor zou willen inruilen (mits enorm veel opleg) is nen aprillia rsv mille r. But that's way outta my leage!!! Nice bike overigens, lekker woest zo in het zwart, vind je niet?! Misschien geen slecht idee om in het forum een sectie "links" te maken waar iedereen interessante motorwebsites kan terugvinden.
                Peace out and stay safe!!:biggrin:

Comment

Misschien geen slecht idee om in het forum een sectie "links" te maken waar iedereen interessante motorwebsites kan terugvinden.
                  Peace out and stay safe!!:biggrin:

daar ben ik momenteel mee bezig, 'k ben al m'n favorieten aan het sorteren, daarna komen ze erbij
                  Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

yoo schussboelie, hoe ist hier?

en kriscoolio: machtige bak jong, en ik kan het weten, ik rijd ook op een zwarte TL1000S

de groeten! jan
                    http://www.mojomoto.be/logo.gif

Comment

Nou mooien bike, maar ik ken em wel e, ik wil eigenlijk enkel de mannen de groeten doen uit SÖlden, Oostenrijk. Vermits er ni echt een topic is om de groeten te doen, doe ik het maar langst deze weg.
                      alle mannen, de groeten e en mastho, welkom to the club maat!!!

Comment

Haha, hier se homie, zie maar da ge voorzichtig zijt en niks breekt!! Goeie sneeuw in Sölden? Bedankt voor het compliment Jan. Zet de uwe ook eens online met een fotooke erbij!!:biggrin:

Comment

Ben je tevreden van uwe tlr?? Da lijkt mij een beest van ne moto, maar ook handelbaar??!! Ge ziet die veel te weinig rijden tls zowel als tls, terwijl het echt wel super vette v twins zijn met lekker veel torque. Ik ben er in ieder geval zot van en het enige waar ik hem eventueel voor zou willen inruilen (mits enorm veel opleg) is nen aprillia rsv mille r. But that's way outta my leage!!!
                          Is inderdaad een beest maar niet zo veel erger als de TLS!
                          En zwart is de mooiste kleur voor een moto

Comment

heb gisteren nog een mooie zwartgrijze TLR gezien op croix.
                            Idd mooi ding, helaas is de linkerkant flink bijgescheurd door de gravel. De arme sukkelaar kon er niet veel aan doen, met 2 in een bocht gaan en hij had pecht de buitnste van de 2 te zijn. Zal weer een duur WE geweest zijn voor die gast
                            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

zwart staat idd het mooiste op de meeste motoren, en die rode accentjes maakt het allen maar mooier! kwijl!
                              Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

Working...
                              X