Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mastho's Bike !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mastho's Bike !

Dees is 'em
    alles nog standaard buiten 2 carbonne demperkes erop...
    Dus 't is nen 2-cilinder Italiaan met carbon erop...en da brult... vrij hard

hier nog 2 fotokes extra geupload sé;

en hier in 'volle' vaart

Life your life and not someone else's

mooie moto, best wel exclusief zo'n laverda!!
    sigpic

Comment

mooi!!!
      http://www.mojomoto.be/logo.gif

Comment

echt wel exlucief
        “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

tjah...ik ben er heel blij mee...maar exclusief heeft zo ook zen nadelen;

-bijna niemand 'durft' eraan komen (en dan heb ik het over winkels die repareren)
          -meer werkuren want de techniekers moeten uitzoeken hoe het allemaal werkt
          -stukken kosten makkelijk dubbel zoveel als hetzelfde stuk van ne japanner
          -maar 1 invoerder voor heel België wat voor trage levering onderdelen zorgt
          -...

+ik heb er al op gevloekt ook met de probleemkes die em heeft gehad en heeft (hij is nu weer binnen)

zodus 't is ni allemaal rozegeur en maneschijn, maar ik geef 'em ni op, i have faith !
          Life your life and not someone else's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mastho
            tjah...ik ben er heel blij mee...maar exclusief heeft zo ook zen nadelen;

-bijna niemand 'durft' eraan komen (en dan heb ik het over winkels die repareren)
            -meer werkuren want de techniekers moeten uitzoeken hoe het allemaal werkt
            -stukken kosten makkelijk dubbel zoveel als hetzelfde stuk van ne japanner
            -maar 1 invoerder voor heel België wat voor trage levering onderdelen zorgt
            -...

+ik heb er al op gevloekt ook met de probleemkes die em heeft gehad en heeft (hij is nu weer binnen)

zodus 't is ni allemaal rozegeur en maneschijn, maar ik geef 'em ni op, i have faith !
            Dit is wel een heel oud topic dat ik ophaal, maar ik heb een sterk vermoeden dat de 668 van Mastho nu in mijn garage staat

Ik rijd dus ook Laverda (750S) maar deze 668 maakt een wel héél lekker geluidje!
            Veel heb ik er wel nog niet mee gereden, want de startmotor is stuk. Ik heb er wel al ene liggen, maar tot nu toe nog geen tijd gehad om hem te monteren en geloof me: dat is heus niet zo simpel als bij een Jap.

Comment

niet voor niets de bij naam laver'domme'

Comment

Lamerda was mij al bekend, maar laver'domme' nog niet.

Comment

Sjieeeek
                  Try me
                  Recent Toy: Z900'17
                  Before: cbr600, Zx6R, Z1000, GSXF750, MV Brutale800, MV Dragster800
                  X4 & Dimi... you fly safe in heaven now...

Comment

Working...
                  X