Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wreckah's bike

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• wreckah's bike

hey gasten,

nieuw hier, dus zal ik maar effe mijn moto voorstellen hee (ik ben trouwens jan, 27j, en kom uit gent )

een paar beeldjes:

en een grote

de groeten!
    jan
    http://www.mojomoto.be/logo.gif

nice bike é, ge kunt al met de Kriscoolio mee op schok

maar 'k zou uw pinkertjes vervangen door iets kleinere, en int wit ofzo, die originele zijn echt groot

welcome opt forum
    Mas
    Life your life and not someone else's

Comment

Zeg Jan, ge moet wel eens ne foto pakken met die nieuwe remklauwen erop hé kerel.

En zeker nu met die lekkere waves!!!

Comment

:biggrin: Idd propere fiets, redelijk standaard zo zou ik zeggen, ben eens benieuwd naar je remschijven en die bitubo die staat er hier precies ook ni op. Ik heb namelijk ook nen bitubo erop staan (carbontech) en da zier er beter uit dan zo nen originele!!:biggrin:

Comment

mooie fiets
          ziet er echt heel netjes uit!!
          kom je ook naar de 2fast4u meeting?
          sigpic

Comment

2fast4u meeting ... wanneer is die meeting precies?
            Life your life and not someone else's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mastho
              2fast4u meeting ... wanneer is die meeting precies?
              15 mei
              sigpic

Comment

[quote="Jantje"]mooie fiets ]
                Haha, heel netjes! Laatste keer (en ook eerste keer) dat ik hem gezien heb was dan zeker voor die poetsbeurt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
                  15 mei
                  En waar? En wat juist?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
                    En waar? En wat juist?
                    er word op zaterdag 15mei afgesproken op circuit te zolder, wat en waarheen juist staat nog niet 100% vast,
                    maar dat word komt deze week nog op de voorpagina te staan,
                    de rest kan je nog verder in DIT TOPIC lezen
                    Oprichter 2fast4u 2004
                    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                    hoe gekker hoe liever
                    -------------------------------------------

Comment

haha,

goeiemorgen mannen,

die meeting zie ik wel zitten als mijn moto af is ( hij staat op dit moment voor de helft gedemonteerd in mijn garage, aan het wachten op de bitubo achterschokdemper die nog steeds geleverd moet worden. :kwaad: grrrr italianen :biggrin: )
                      hij staat ook op een vaste middenbok totdat ik de achterbrug en schokdemper opnieuw monteer, en daarbij krijg ik voorwiel nie omhoog, dus voorlopig ook geen gemonteerde klauw-en-wave voorwiel pics

hier zijn de wavekes edoch :

enne Mas: nee jong, geen kleine pinkerkes voor mij, ik zit elke dag van het jaar op de baan, en het is zo al moeilijk genoeg om gezien en gehoord te worden (ondanks de racepijpen bijvoorbeeld :biggrin: ), ik laat die grote oranje dingen daar lekker op staan :biggrin:

enne netjes? *middelvinger* naar schuss

Comment

hehe, heb ook zon braking klaar liggen. wordt er deze week hopelijk opgezet. Ik weet niet wat voor remblokken je gebruikt, maar voor die Wave schijven heb je racing pads nodig. Anders worden ze zo weggevreten.
                        en nog een tipje, haal met een vijltje alle bramen weg van de schijf en daarna eens poetsen met alcohol (ontvetten) Met die braampjes weg gaan ze niet zo snel sliten, met he tvet eraf beter remmen (logisch)
                        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

knap fietsje, ik zou zo ruilen!
                          laat nog een fotootje als ze gereed is!
                          Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

Propere remschijven man!!!! Heb ook geinformeerd voor die bitubo achtervering maar die kan je niet in een race versie krijgen van dit merk (je kan ze maar beperkt instellen) en dan weet ik niet of dit echt een verschil zou maken. Please let me know!!!

Comment

kris, thanks man, kan nie wahcten tot ze erop zitten

ik heb al positieve verhalen genoeg gehoord over bitubo (en zowat ALLE andere merken van schokdempers); ik kan u één ding verzekeren: alles is beter dan de standaard rotary demper die op de TLS'en geschroefd zit. En op de openbare baan zal een gemiddelde rijder geen verschil voelen tussen een technoflex, bitubo, ohlins, wp of gelijk welk andere schokdemper, of het nu een race-versie of een gewone is. je zal daarentegen een wereld van verschil voelen tussen de standaard brok schroot van 25 kilo die onderaan hangt die eigenlijk niet dempt en een fatsoenlijke achtervering
                              sowieso, hoeveel zit men eigenlijk met bijvoorbeeld een 'volledig instelbare' voorvork te spelen? bijna nooit hee, inderdaad, dus een volledig instelbare achterkant is ook niet nodig, als de instellingen van fabriek af al goed zijn

Comment

Working...
                              X