Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn RSVmille verbouwingstopic.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Mijn RSVmille verbouwingstopic.

    Eindelijk heb ik dan maar ff een paar fototjes gemaakt ook al was het aan't regenen (belgie hoe kan het ook anders... )
    Kheb een paar weken de rsv opgehaald bij een vriendelijke harleyrijder ( :z ) die een rsv r 2004 had besteld
    Het werd namelijk tijd dat ik de rs250 vaarwel zei.
    Dus maar rot gezocht achter iemand die naar Jurbise wou rijden met een aanhangwagen.

    't is een 1999 rsv mille ingeschreven op 3/2000 ( handig) met 10800 km op de teller,geen schade op enkele lichte krasjes (die ik wel eens ga bijwerken) na...
    Opties zijn alleen een ARROW titanium shotgun uitlaat met eprom erbij(geen voorbochten)
    prijs was 6500(zeker niet slecht met zo'n uitlaat eronder want hij kreeg dit van zijn dealer )
    Zo,da was de voorgeschiedenis...

    Kheb al enkele foto's gemaakt 't was donker door de regen,kmaak nog wel es wa actiefoto's ergens anders om erbij te posten...)

















    en een filmpje om een idee van 't geluid te krijgen :

    http://users.pandora.be/atmozphere/filmken%20rsv.avi


    Plannen zijn :

    - ander ruitje
    - kevlar remleidingen en goudkleirige remblokken en schijfharten,tegen dan ook maar gesinterde blokken...
    - velgen in dezelfde kleur blauw en de randen polijsten
    - carbon ; hugger - en kettingbeschermer dashboard top en computer , kroonplaat en heel misschien ook het voorspatbord,tankpad,hielplaten,verder moet ik 't nog es bezien
    - andere pinkers
    voorvorkpoten in 't goud en misschien een andere achterveer
    - instelbare stuurdemper
    - witte lichten in de koplamp
    - andere stuurgewichten
    - een open filter,miss de voorbochten ook nog en heel miss een pc2 en wat fijnafstelling
    - spiegels wanneer ik er mooie kan vinden
    voor de rest zien we dan nog wel,'t gaat toch nog ff duren eer ik er aan begin(eerst maar eens wat rijden)

    Kheb al een paar honderd km gedaan en 't is een brute fiets met een zalig geluid en vooral het koppel,sturen gaat gelijk niks en remmen en de wegligging is wel goed voorlopig...

    Ik zal jullie op de hoogte houden ...

  • #2
    vroem vroem

    sjiek geluidje moet ik zeggen
    ma onbelast klinkt da laaaaaaaaaaaang ni zo goed as belast e
    en tis precies of er een voetje te weinig opsta :tongue:
    ik ga je sebiet wat laten weten se
    greetz
    yzf 1000 RR 'red devil'

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
      en tis precies of er een voetje te weinig opsta :tongue:
      ik ga je sebiet wat laten weten se
      greetz
      gij sen stouterik

      da's goe,kga de steun eraf halen en zo komen met da weer peins ik ...
      als'k aan't bollen ben is da geluid idd veel harder(nog harder :d )
      kzal in de week es een on board filmken maken naar achteren gericht

      Comment


      • #4
        Sjiek sjiek sjieke machine.
        Heeelllll mooi zeg waar van houthalen zyt ge ergens.
        Greetz en nog veel plezier en geluk in het ombouwen van uwe RSV

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Duc Boy
          Sjiek sjiek sjieke machine.
          Heeelllll mooi zeg waar van houthalen zyt ge ergens.
          Greetz en nog veel plezier en geluk in het ombouwen van uwe RSV
          gij kent mij wel denk ik ,kheb vroeger ne areox,ne ark en ne rs125 en ff geleden ne 250 gehad
          ik woon nie zo ver van u af zenne (meuleberg)
          mooie ss,had die al es ergens zien staan ff gelden meende ik

          Comment


          • #6
            sjieken bak maat, altijd min of meer mijn droom geweest (kvind de mille veel cooler dan de duc 999)

            veel plezier ermee, en laat de V-twin maar grollen hee
            http://www.mojomoto.be/logo.gif

            Comment


            • #7
              [quote="wreckah"]sjieken bak maat, altijd min of meer mijn droom geweest (kvind de mille veel cooler dan de duc 999)

              veel plezier ermee, en laat de V-twin maar grollen hee ]
              heb daarstraks nog op een deel nieuwe 999/749's staan kijken in de shop ma k vind eer nu eens niks moois aan,als ik er een kado kreeg ruilde ik 'm direct in op een 998

              Comment


              • #8
                Zalig geluid, een mooi uiterlijk en lekker veel koppel = de ideale combinatie



                Maar hoe zit dat met de prijzen voor onderdelen van aprillia? Geldt ook hier de regel Italiaans is duur?

                Hoe dan ook: geniet van je nieuwe moto, het is een lekker ding!
                http://img509.imageshack.us/img509/3760/asmallhu3.jpg http://i147.photobucket.com/albums/r...derschrift.jpg http://img509.imageshack.us/img509/3760/asmallhu3.jpg

                A-gang Member

                Comment


                • #9
                  Damn kerel!
                  Zo goedkoop?
                  Had ik het geweten, 'k had em zelf gekocht!!!

                  Comment


                  • #10
                    mercie merci

                    onderdelen zijn via duitsland heel goed geprijsd,hier kan je beter bij rad iets gaan bestellen als je de nr weet tegen da je 't bij je dealer afhaalt want die rekent natuurlijk weer meer.
                    roel nu gaan we toch es een ritteken doen eh amigo

                    Comment


                    • #11
                      Atmozke ivm met dat goudkleuren van je binnen poten/ bezin eer ge begint.
                      een Buellmember heeft dat ook alten doen, ze zijn 3o f4!!!! keer moeten herbeginnen omdat het foutging. als je meer info wil dan hoor ik het wel.
                      tis altijd ombouwtijd ....

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                        Atmozke ivm met dat goudkleuren van je binnen poten/ bezin eer ge begint.
                        een Buellmember heeft dat ook alten doen, ze zijn 3o f4!!!! keer moeten herbeginnen omdat het foutging. als je meer info wil dan hoor ik het wel.
                        met anodiseren lukt 't wel goed naar zeggen van mensen die veel optisch tunen...we zien dan wel ,wie weet tik ik wel een tweedehands ohlins op de kop of zo
                        eerst rijden,kdoe toch beetje bij beetje

                        Comment


                        • #13
                          [quote="Atmozphere"]roel nu gaan we toch es een ritteken doen eh amigo ]Ja jong, tuurlijk! Ik hoop de mijne dit weekend eindelijk weer rijklaar te krijgen!
                          Ik heb gewoon een heel andere vork gekocht (o.a. om voor de gouden poten), die van ne GSXR1000 uit 2003. Ineens met radiaalremmen en al.
                          Ik kan u verzekeren, makker, nen Ohlins vork is not cheap!

                          Comment


                          • #14
                            bwa da moet nu ook niet direct eh,kzou da trouwens alleen mr kopen als ik 'm goedkoop ergens kon vinden(is te vinden hoor) want zo'n uitgebreide setup vork gebruik je toch niet op straat en die ene keer da'k es wil gaan circuit bollen is da teveel van't goeie,we zien wel

                            Comment


                            • #15
                              [quote="Atmozphere"]met anodiseren lukt 't wel goed naar zeggen van mensen die veel optisch tunen...we zien dan wel ,wie weet tik ik wel een tweedehands ohlins op de kop of zo ]mijn kameraad had het laten doen door WP geloof ik, als die gasten r al moeite mee hebben???
                              tis altijd ombouwtijd ....

                              Comment

                              Working...
                              X