Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda CBR1000RR Full Power zetten....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Honda CBR1000RR Full Power zetten....

Hallow !!!

Sinds Maart 2012 ben ik de eigenaar van een CBR1000RR(model 2011)
    Nu dat hij bijna gerodeerd is wil ik hem op vol vermogen zetten, maaaaar dat is blijkbaar eer kostelijk grapje
    Het probleem zal hem waarschijnlijk al voordoen vanaf 2008 dus ik denk dat er hier een paar mensen zijn die ook met dit probleem hebben geworsteld.

Nu de vraag, zijn er goedkopere oplossingen te vinden ? of toch maar de €1000 neertellen

Alvast bedankt,

Grtz M
    *Kawasaki zx10r 2016 wintertest*

[FONT=Arial Black]I dont like people driving fast, Thats the reason why i overtake them[/FONT]

h-tech eens contacteren
    sponsor van hier

Comment

mijn 2008 staat open met een power commander v.
      eerst met standaard map dan met afstelling door ruud frederixk map gemaakt op testbank voor mijn moto en mijn mottoke gaat verdomd goe nu. alles bij elkaar power com +test bank en andere kelken iets van een 500 euro .

grtz Mr.White
      R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
      maar hou het daar wel proper he mannen.
      Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

moet er ook geen andere inlaatkelk op en e-prom aanpassen?
        Althans bij mijn 600rr bj 2009 was dit zo.
        Ik vermoed dat de blade niet zoveel zal schelen hierop?

Comment

andere kelken en e-prom is de powercom.

grtz Mr.White

Comment

ik denk dat Mr White zijn oplossing de beste is prijs/kwaliteit. Zeker als je, voor zover ik het kan zien, een Akra slip-on hebt steken. De standaard Full power ECU is ook niet 'instelbaar' waardoor de motor met een andere uitlaat soms wat minder goed staat afgesteld. Bij mij stond de motor wel wat te rijk of te arm, ik weet het nimeer. Een powercommander was toen een mogelijke oplossing, maar als dat al kan met een 100PK ecu, dan denk ik dat ge u de 1000euro upgrade kunt besparen.

Voor de rest: klote van Honda.. ik wist het ook niet, anders had mijn keuze misschien elders gelegen. Maar eens ge die 1000 euro upgrade of PowerCommander vergeet is het wel een goe machientje vind ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door [email protected]@rt3n Bekijk Berichten
              ik denk dat Mr White zijn oplossing de beste is prijs/kwaliteit. Zeker als je, voor zover ik het kan zien, een Akra slip-on hebt steken. De standaard Full power ECU is ook niet 'instelbaar' waardoor de motor met een andere uitlaat soms wat minder goed staat afgesteld. Bij mij stond de motor wel wat te rijk of te arm, ik weet het nimeer. Een powercommander was toen een mogelijke oplossing, maar als dat al kan met een 100PK ecu, dan denk ik dat ge u de 1000euro upgrade kunt besparen.

Voor de rest: klote van Honda.. ik wist het ook niet, anders had mijn keuze misschien elders gelegen. Maar eens ge die 1000 euro upgrade of PowerCommander vergeet is het wel een goe machientje vind ik.
              Ja idd klote van honda de Fireblade is altijd mijn droom motor geweest (en nog) maar dat wist ik toch ook niet bij de aankoop...
              Ik heb hem gekocht bij caset Lichtervelde, ik weet niet als er iemand hem daar al geeft laten open zetten ? zowel PowerCommander of ecu ?
              Bij mijn wete hebben ze daar geen testbank dus...

[FONT=Arial Black]I dont like people driving fast, Thats the reason why i overtake them[/FONT]

Comment

ze kunnen da zonder testbank de mijne is zo eerst ook open gezet met een standaard map om de cbr open te zetten.
                mijn ondervinding is trekt op niks voor 100 euro heb je bij ruud een map voor jou moto afgesteld op de testbank en loopt hij veel beter soepeler sneller en zuiniger.

dus zeker de moeite.

ik geloof da ge hem ook met een rapidbike module kunt open zetten.

grtz Mr.white

Comment

Vandaag bij caset langs geweest om hun mening te vragen.
                  Hun uitleg was het volgende, een powercommander raden ze af omdat deze niet de volledige vermogen geeft (volgens hen)
                  Dus zij doen het altijd op de honda manier door de cdi te vervangen...
                  Alles uitgerekend.... Kleine 1100€

Grtz

Comment

klopt. Daarom de eprom andere inlaatkalk + powercommander op mijn 600rr
                    Zoals gezegd. eens horen bij hans van h-tech. Die heeft er zo nog al gedaan. En ik dacht goedkoper dan 1000€

Comment

Ik heb nog een 2009 full power ecu liggen, maar ik weet niet of die compatibel is met het 2011 model. Moet er nog 250 euro voor hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michael Bekijk Berichten
                        klopt. Daarom de eprom andere inlaatkalk + powercommander op mijn 600rr
                        Zoals gezegd. eens horen bij hans van h-tech. Die heeft er zo nog al gedaan. En ik dacht goedkoper dan 1000€
                        Oke, zal ik doen ! Hoop doet leven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kiki en Mr. White Bekijk Berichten
                          ze kunnen da zonder testbank de mijne is zo eerst ook open gezet met een standaard map om de cbr open te zetten.
                          mijn ondervinding is trekt op niks voor 100 euro heb je bij ruud een map voor jou moto afgesteld op de testbank en loopt hij veel beter soepeler sneller en zuiniger.

dus zeker de moeite.

ik geloof da ge hem ook met een rapidbike module kunt open zetten.

grtz Mr.white
                          Mijn stond open met rapidbike.
                          Bike history: Kawasaki Ninja ZX-9R (1995), Suzuki GSX-R 750 K5, Honda Fireblade 2008
                          Current bike: Suzuki SV650 (1999)

Comment

Ik heb daarnet een mail verzonden naar h-tech, eens zien wat zij zeggen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door [email protected]@rt3n Bekijk Berichten
                              Ik heb nog een 2009 full power ecu liggen, maar ik weet niet of die compatibel is met het 2011 model. Moet er nog 250 euro voor hebben.
                              Zijn er dan ook 2 nieuwe sleutels bij enz... want dat zat ook bij die nieuwe cdi zijden ze bij caset, klopt dit ?
                              Ik denk dat het moet passen op een 2011

Comment

Working...
                              X