Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ducati 848 (EVO) topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ducati 848 (EVO) topic

Zijn er hier nog mensen die met een Duc 848 of 848 EVO rijden? De Superbike wel te verstaan, niet de Streetfighter.
    Zelf rij ik met een witte 848 van 2008. Heel content van, power genoeg en stuurt heerlijk
    Opties: Enkel een seatcover en gps, ik vind hem er goed uitzien zoals hij geleverd werd en de vering is voor op de baan
    goed genoeg. Ik heb wel de veervoorspanning vooraan + achteraan straffer gezet, dus hij staat een beetje hoger, stuurt veel
    beter naar mijn goesting

848-1.jpg

Ducati 848 Evo

Oorspronkelijk geplaatst door 666 Bekijk Berichten
    Zijn er hier nog mensen die met een Duc 848 of 848 EVO rijden? De Superbike wel te verstaan, niet de Streetfighter.
    Zelf rij ik met een witte 848 van 2008. Heel content van, power genoeg en stuurt heerlijk
    Opties: Enkel een seatcover en gps, ik vind hem er goed uitzien zoals hij geleverd werd en de vering is voor op de baan
    goed genoeg. Ik heb wel de veervoorspanning vooraan + achteraan straffer gezet, dus hij staat een beetje hoger, stuurt veel
    beter naar mijn goesting

[ATTACH=CONFIG]580[/ATTACH]
    Ik rij zelf een 848 Evo (2011) en ga er de volgende week mee naar de WDW2012.
    Inmiddels is ze helemaal geprepareerd voor de trip; customized gsp houder, customized bagage rek.
    Mocht je ook naar de WDW2012 gaan dan tot daar, anders wellicht tot tijdens een rit van 2fast4u.
    Bijgevoegde bestanden

Comment

ikzelf heb ook een ducati 848 van 2009 in het rood, zeer tevreden van, wel al wat aanpassingen zoals dubble bubble scherm, ohlins stuurdemper de full terri's met luchtfilter en ecu, rood lijntje op wielen, carbon rearhugger en uitlaat beschermer, en natuurlijk een kleine nrplaathouder
      zal eens foto posten eens ik doorheb hoe da hier werkt op het nieuwe forum
      Ducati sbk 848
      Ducati monster 1100s

Comment

Hieronder mijn 848. Ik heb hem sinds medio vorig jaar. Sindsdien is er al tamelijk veel aan veranderd: circuitkuipen (sinds de aanschaf ervan al 2 keer plat gelegd dus bijgevolg ook andere hendels (Titax)), stompgrip, Rizoma voetsteunen (zaten er al op bij aankoop) en termi's.
        Met die termi's heb ik al wel miserie gehad. 't is te zeggen, de oorspronkelijke mapping was geprogrammeerd voor open uitlaten, maar aangezien dit op de meeste circuits niet toegelaten is, verliest de 848 heel veel power met het plaatsen van de DB killers met de bestaande mapping. Bij het accelereren is het net dat hij sputtert, alsof er nieuwe bougies in moeten of alsof de ontluchting van de benzinetank onvoldoende werkt.

582650_283956218353194_100002164553504_645343_1255010336_n.jpg

Allez, nog hele vele veilige km's

Comment

ik heb ook een 848 sinds maart, maar toch al een 2000 km gedaan, ben er zeer content van wel geen opties buiten termi dempers

vind dat hij wel zwaar stuurt tegenover cbr6rr van ne maat, die voelt veel lichter en wendbaarder aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DOHC Bekijk Berichten
            ik heb ook een 848 sinds maart, maar toch al een 2000 km gedaan, ben er zeer content van wel geen opties buiten termi dempers

vind dat hij wel zwaar stuurt tegenover cbr6rr van ne maat, die voelt veel lichter en wendbaarder aan
            De wielbasis van de 848 is 3,5cm langer dan de 600rr. Denk dat daar de voornaamste verklaring in zit.

Comment

Rijhoogte kun je wss niet regelen bij de 848? Mss bij de EVO wel?
              Anders de achterkant wat hoger zetten.
              Triumph Street Triple R '16 | Triumph Street Triple '13 (RIP) | Ducati 900 Superlight MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 (bouwpakket)

Comment

bij deze enkele foto's van men speeltjeIMG_0644.jpgIMG_0641.jpgIMG_0643.jpg
                Ducati sbk 848
                Ducati monster 1100s

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ghostar75 Bekijk Berichten
                  bij deze enkele foto's van men speeltje[ATTACH=CONFIG]588[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]589[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]590[/ATTACH]
                  Mooi spul!! Mag ik vragen wat jij gedaan hebt met je knipperlichten?
                  Na mijn trip naar de WDW wil ik deze verwerken in mijn achterlicht.
                  Advies is van harte welkom!

Merci

Comment

Blijft toch een merk met hele knappe speeltjes!
                    if you don't succeed at first, skydiving ain't for you!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch848Evo Bekijk Berichten
                      Mooi spul!! Mag ik vragen wat jij gedaan hebt met je knipperlichten?
                      Na mijn trip naar de WDW wil ik deze verwerken in mijn achterlicht.
                      Advies is van harte welkom!

Merci
                      ik heb gewoon 2 kleine led knipperlichtjes naast de nrplaat. die led achterlicht units zijn ofwel wit of smoke en die vind ik dan weer niet zo mooi. moest ik ze ergens vinden in het rood dan kocht ik ze ook direct.
                      Ducati sbk 848
                      Ducati monster 1100s

Comment

ik heb gewoon 2 kleine led knipperlichtjes naast de nrplaat. die led achterlicht units zijn ofwel wit of smoke en die vind ik dan weer niet zo mooi. moest ik ze ergens vinden in het rood dan kocht ik ze ook direct.
                        Volledig mee eens, daarom heb ik deze ook inderdaad in het rood gekocht ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch848Evo Bekijk Berichten
                          Volledig mee eens, daarom heb ik deze ook inderdaad in het rood gekocht ;-)

http://www.dinocorse.com/ducati-848-...198/lighting-5
                          thx, meteen besteld se
                          Ducati sbk 848
                          Ducati monster 1100s

Comment

thx, meteen besteld se
                            Goed bezig! Na terugkomst van de WDW2012 wil ik ze ook gaan inbouwen.
                            Mocht je dit tegen die tijd al gedaan hebben gelieve er foto's van te maken.

Comment

De nieuwe 848 evo corse special edition al gezien?

Ik denk er echt aan om deze te kopen
                              Prachtige machine, die kleurstelling, die tank, dat mat zwart, ...

Het delirium nabij...
                              "Perfection is in the mind that makes mistakes"

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎